• پنجشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401081208283
  • خبرنگار : 50167

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

امسال مردم آگاهانه در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت خواهند کرد

امسال مردم آگاهانه در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت خواهند کرد

ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ایران پس از انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله ورزش رشد کرده‌ که دوران پهلوی این چنین نبوده است.

سردار ابوالفضل طهماسبی صبح امروز (۱۲ آبان‌ماه) در اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات استان زنجان که در ورزشگاه امام علی (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار، اظهار کرد: حادثه تلخ شاه‌چراغ بار دیگر نشان داد که همچنان نظام استکبار و سلطه از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در هراس است و سعی می‌کند به چالش بکشد.

وی با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبارستیزی، افزود: همه مسائل امروز جامعه و فتنه‌های اخیر از زیر سر آمریکا بلند می‌شود؛ بنابراین فردا همه یک صدا در راهپیمایی روز استکبارستیزی، روزی که سه حادثه مهم اتفاق افتاده است، شرکت خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت فوق‌العاده‌ای در سطح جهان است، تصریح کرد: ایران پس از انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله ورزش رشد کرده‌ایم که دوران پهلوی این چنین نبوده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف عدالت نسبی ایجاد کرده است تا همه افراد بتوانند از فضاهای ورزشی استفاده کنند، افزود: ایران در همه جوزه‌ها قدرتمندانه حضور دارد که به برکت این نظام است.

سردار طهماسبی با اشاره به تصویرسازی رسانه‌های بیگانه از ایران، اظهار کرد: در فضای اکنون با نشاط و تصویر روشنی از آینده اکنون در حال برگزاری مسابقات و مراسم و غیره هستیم.

وی با اشاره به اینکه امسال مردم آگاهانه در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت خواهند کرد، افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات به مناسبت روز مبارزه ملی با استکبار جهانی برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه ایران در حوزه‌های دفاعی پیشرفت می‌کند، سلطه‌گران مجبور هستند مانع رشد ایران شوند، خاطرنشان کرد: برگزیدگان جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات استان زنجان در مرحله استانی، به مرحله کشوری که در اصفهان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha