• دوشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1401080201021
  • منبع : باشگاه دانشجویان

برگزاری انتخابات شورای منطقه شرق کشور اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم سیاسی

برگزاری انتخابات شورای منطقه شرق کشور اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم سیاسی

انتخابات شورای منطقه شرق کشور اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم سیاسی ایران به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه ۲۱ مهرماه با حضور سیدمحمدعلی سیدحنایی (دبیر اتحادیه)، علی افسری (دبیر کمیته امور مناطق)، سپهر خدابنده‌لو (بازرس شورای مرکزی‌)، علیرضا خسروزاده (دبیر شورای ادوار اتحادیه) و دبیران انجمن های علمی منطقه شرق کشور در تالار اندیشه ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه فردوسی برگزار شد.

«برگزاری انتخابات شورای منطقه شرق کشور و معرفی دبیر و نایب دبیر منطقه»، «آسیب شناسی و بررسی مشکلات و معضلات پیش روی انجمن‌های علمی علوم سیاسی شرق کشور»، «تخصصی سازی برنامه‌های مناطق ششگانه کشور در حوزه ملی و بین المللی» و «فعال کردن انجمن‌های غیرفعال و نیمه فعال دانشگاه های منطقه شرق» از جمله اهداف این نشست بود که در میان حاضران، مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

برگزاری انتخابات شورای منطقه شرق کشور اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم سیاسی

جلسه در ابتدا با ارائه توضیحاتی از سوی دبیر اتحادیه درخصوص آسیب شناسی انجمن‌های علمی و چالش‌های پیشرو این انجمن‌ها آغاز شد.

سیدحنایی با اشاره به لزوم فعالیت انجمن‌ها در جهت جذب دانشجویان دغدغه‌مند و نخبه برای مشارکت و همکاری در بستر انجمن‌های علمی بر ارائه راه حل‌های ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت‌های علمی دانشجویی در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه انجمن‌های علمی دانشجویی به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی کشور، بخش اعظمی از جامعه مدنی امروز ایران را تشکیل می‌دهند به رسالت این انجمن‌ها در برقراری ارتباط موثر و کارآمد میان جامعه و حاکمیت در جهت رفع مشکلات و کاستی‌ها اشاره کرد و به لزوم برقراری این ارتباط در بستر علمی و دانشگاهی تاکید کرد.

در پایان جلسه نیز با رای گیری دبیران و نمایندگان انجمن‌های علمی دانشجویی، فاطمه احمدی شبان (دانشگاه تربت حیدریه) به عنوان دبیر منطقه شرق انتخاب و علی همایونی فر (دانشگاه بجنورد) به عنوان نایب دبیر منصوب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha