• چهارشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401072715398
  • خبرنگار : 50093

انتقاد رضایی از غیبت مدیر کل ورزش خراسان رضوی در همایش روز ملی پارالمپیک

انتقاد رضایی از غیبت مدیر کل ورزش خراسان رضوی در همایش روز ملی پارالمپیک

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: از مدیر کل بهزیستی تا خیرین در همایش روز ملی پارالمپیک حضور دارند اما مدیر کل ورزش استان غایب است.

هادی رضایی در حاشیه همایش روز ملی پارالمپیک که در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد مشهد، امروز چهارشنبه، ۲۷ مهر ماه، برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران، کودکان و دانش‌آموزانی که در این همایش حضور دارند، مگر جزو شهروندان محسوب نمی‌شوند؟ مطابق آمار سازمان جهانی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد مردم ایران جانباز و معلول هستند و نیاز به اماکن اختصاصی دارند.

وی افزود: حدود ۳۰ ورزشگاه و سالن اختصاصی برای مردم مشهد داریم، اما چه تعداد از آن‌ها ویژه معلولان است؟ باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سالن‌ها و اماکن شهری مشهد نیز به این قشر اختصاص یابد؛ در حالی که حتی هنوز اتوبوس، مترو و سایر وسایل شهری مناسب‌سازی نشده است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران با انتقاد از عدم حضور مدیر کل ورزش‌جوانان خراسان رضوی جهت در این همایش بیان کرد: شهرداری مشهد به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه کاری انجام دهد. تمام دستگاه‌ها باید دست به دست یکدیگر دهند.  

وی افزود: شهردار قول داده منوط بر اینکه خیرین جلو بیایند زمینی در اختیار هیات جانبازان و معلولان استان بگذارد. این یک همت همه‌جانبه می‌خواهد که امیدوارم امام زمان(ع) ظهور کند تا همت همه‌جانبه بالاخره شکل بگیرد.

رضایی گفت: تمام دستگاه‌ها برای حل مشکلات این قشر باید دست به دست یکدیگر دهند. باید حق ۱۰ تا ۱۵ درصد از شهروندان مطالبه شود که نیاز به اماکن اختصاصی دارند. چرا خراسان رضوی در امکانات ورزشی حوزه معلولین جایگاه سی‌ام کشور را دارد؟

وی‌ تصریح کرد: هیات جانبازان و معلولان استان باید بابت مجموعه ۱۵ خرداد به اداره‌ کل ورزش‌وجوانان استان اجاره پرداخت کند. مگر جانبازان و معلولان درآمدزا هستند که بابت آن باید اجاره پرداخت شود؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha