• سه‌شنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401072614633
  • خبرنگار : 50093

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی مدعی شد

نیان در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

نیان در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: مجموعه اداره‌کل‌ورزش‌وجوانان خراسان رضوی و هیات والیبال استان از نیان و کادرفنی این تیم قطعا حمایت خواهد کرد.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت نیان الکترونیک در لیگ برتر والیبال اظهار کرد: از این تیم ۱۰۰ درصد حمایت می‌کنیم. نیان دیر تشکیل شده و در ۲ پست حساس بازیکن کم دارد و نتوانسته بازیکنی جذب کند.

وی افزود: دریافت‌کننده پست مهمی است. توپی که به پاسور نمی‌رسد سرعتی‌زن را از کار می‌اندازد. نمی‌گویم نیان دریافت‌کنندگان ضعیفی دارد، اما یک بازیکن کلیدی در این پست کم دارد که دست مربی در تعویض‌ها و تغییر تاکتیک‌ را می‌بندد.

قوچان‌نژاد مدعی شد: شکست‌های ابتدایی نیان در لیگ طبیعی است، یقین دارم این تیم با ترمیم در نیم فصل، در دور برگشت لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. امسال فقط برای بقا و حفظ سهمیه در لیگ برتر بازی می‌کند. مطمئن باشید این تیم در لیگ می‌ماند و شاید زودتر از پایان نیم فصل نخست به نتیجه برسد.  

رییس هیات والیبال خراسان رضوی ادامه داد: اگر قضاوت منصفانه‌ای داشته باشیم، از این تیم نباید توقع نتیجه در هفته‌های ابتدایی داشت، حتی کادر فنی این تیم جسارت کرده که در این شرایط  هدایت تیم را پذیرفته است.

قوچان‌نژاد تاکید کرد: در روز قرعه‌کشی که هنوز تمرینات تیم مشهد آغاز نشده بود، سایر تیم‌ها ۲ ماه بود که تمرین را آغاز کرده‌بودند و بازی تدارکاتی انجام می‌دادند، اما ما تازه به دنبال جذب بازیکن بودیم. در حال حاضر از این تیم که هنوز هماهنگ نشده و جا نیفتاده، نباید توقع کسب نتیجه داشت.

وی با اشاره به اینکه این کادر فنی را خودم پیشنهاد دادم و از آنان حمایت می‌کنم، یادآور شد: از آنجا که در گذشته از هیات والیبال خراسان رضوی انتظار حمایت داشتم، در حال حاضر به صورت تمام و کمال از نیان حمایت می‌کنم. هر زمانی که بخواهند سالن والیبال در اختیار مجموعه نیان خواهد بود. اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی نیز از نیان حمایت کرده و خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha