• سه‌شنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401071909904
  • خبرنگار : 50534

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

سرجین بافت زنجان به محض دریافت تسهیلات ریالی عملیاتی خواهد شد

سرجین بافت زنجان به محض دریافت تسهیلات ریالی عملیاتی خواهد شد

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به آخرین وضعیت شرکت تولیدی سرجین بافت، گفت: این شرکت در مرحله تامین اعتبارات ریالی است و شبکه بانکی برای محاسبه سرمایه در گردش نیاز به پروانه بهره‌برداری داشت که در صورت پاسخ مثبت محیط‌زیست صادر خواهد شد.

ناصر فغفوری ظهر امروز (۱۹ مهرماه) در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران، با اشاره به مصوبات این جلسه، اظهار کرد: یکی از واحدهای تولیدی که جدیدا بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرده با مشکل تقسیط تسهیلات مواجه شده که امروز مصوب شد بازپرداخت وام با مدت زمان بیشتری صورت گیرد. همچنین اجرای طرح توسعه در رابطه با بحث تولید آب معدنی مطرح و مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای بررسی‌های لازم برای اجرایی شدن این طرح را انجام دهد.

وی با بیان اینکه وجود خط تولید آب معدنی در استان در شرایط بحرانی خوب است، ادامه‌ داد: راه‌اندازی چنین واحدهایی برای مواقع بحرانی حائز اهمیت است و می‌توان در این وضعیت به آن تکیه کرد.

این مسئول با بیان اینکه شرکت سرجین‌بافت در مرحله تامین اعتبارات ریالی است و شبکه بانکی برای محاسبه سرمایه در گردش نیاز به پروانه بهره‌برداری داشت که در صورت پاسخ مثبت محیط‌زیست صادر خواهد شد، تشریح کرد: مصوب شد متقاضی نسبت به ارائه تعهد محضری به شرکت‌ شهرک‌های صنعتی اقدام کند و نامه مربوطه را به محیط‌زیست ارائه دهد اما سازمان صمت منتظر صدور پروانه به استناد نامه محیط‌زیست نبود؛ چراکه سازمان صمت ظرفیت کارخانه در حوزه ریسندگی، بافندگی، دوخت و دوز را طی یک نامه کتبی به بانک اعلام کرده است تا محاسبات مالی این واحد متوقف نشود و منتظر صدور پروانه نباشد.

رئیس سازمان صمت استان زنجان خاطرنشان‌ کرد: تامین مواد اولیه ملزم به تزریق منابع مالی سرجین‌بافت است. بخش عمده این پروژه انجام گرفته و بانک ملی نگاه متفاوتی به این پروژه سفارشی رئیس‌جمهور دارد، از این رو از زمان تزریق پول به شرکت در مدت یک هفته تا ۱۰ روز، این واحد عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha