• دوشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401071809363
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

نیاز به تقویت داریم / استخوان‌بندی تیم‌ها قوی‌تر شده است

 نیاز به تقویت داریم / استخوان‌بندی تیم‌ها قوی‌تر شده است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با تاکید بر لزوم تقویت تیمش برای نیم فصل دوم، گفت: لیگ ضعیفی نداریم و تیم‌های خوبی حضور دارند. تیم‌ها کاهش یافته و بازیکنان بیشتر و بهتری بین تیم‌ها تقسیم شده‌اند. در نیم فصل دوم تیم‌ها شکل دیگری می‌گیرند و طبیعی است که نیاز به تقویت داریم.

فرزاد کوهیان، پس از پیروزی خانگی امروز(دوشنبه، ۱۸ مهرماه) برابر مس کرمان درباره شرایط تیم و آمادگی آن‌ها، اظهار کرد: حقیقت این است که به حد نیاز برای رسیدن به آمادگی کامل، تمرین نکردیم‌ و با چیزی که از خودمان انتظار داریم، بسیار فاصله داریم‌، اما به نسبت دو بازی قبل بهتر و مسلط‌تر بازی کردیم. 

وی افزود: هنوز هم در بازی نوسان داریم که باید برطرف شود تا مقداری ثبات در تیم حاکم شده و نحوه بازیمان برای قهرمانی مشخص شود.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: مسلما تیم‌ها با کیفیت و آمادگی برابر ذوب‌آهن حاضر می‌شوند، البته لیگ ضعیفی نداریم و تیم‌های خوبی داریم. با توجه به کاهش تعداد تیم‌ها، بازیکنان بهتر و بیشتری جذب تیم‌ها شده و استخوان‌بندی تیم‌ها نیز قوی‌تر شده است. پس بازی‌های راحتی نداریم و به ندرت پیش می‌آید که اختلاف امتیاز زیادی ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، کوهیان یادآور شد: لیگ برتر بسکتبال همواره سخت بوده و امسال نیز سختی‌های خود را دارد. امیدوارم با حمایت باشگاه و تلاش بازیکنان بتوانیم توقعات مورد انتظار را برآورده کرده و ببینیم در ادامه راه به چه جایگاهی خواهیم رسید.

وی درباره ترکیب تیم و احتمال جذب بازیکن جدید و خارجی، توضیح داد: مسلما وقتی به مرور زمان تیم‌ها بازیکنان خارجیشان را می‌آورند، قوی‌تر خواهند شد. در نیم فصل دوم تیم‌ها شکل دیگری می‌گیرند و طبیعی است که نیاز به تقویت داریم. 

کوهیان اضافه کرد: در صورت حمایت باشگاه ذوب‌آهن و فدراسیون بسکتبال برای حضور ذوب‌آهن در مسابقات غرب آسیا، گستردگی بیشتر در بسکتبال به وجود خواهد آمد و می‌توانیم به مسابقات فرامرزی فکر کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha