• یکشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401071708219
  • خبرنگار : 50126

سرپرست ایرنای ایلام معارفه شد

سرپرست ایرنای ایلام معارفه شد

ایسنا/ایلام سرپرست جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان ایلام معارفه شد.

«محمدسبحان حسنی» ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، اظهار کرد: از همه‌ی اصحاب رسانه‌ی استان که در ایام اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه در ایلام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در این حوزه وجود دارد که نیاز به حمایت و امکانات دارند، از زحمات «معصومه امیدی» مدیر سابق ایرنای ایلام قدردانی و برای «عظیم پیرانی» مدیر جدید ایرنا در استان ایلام، آرزوی توفیق کرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به شرایط اخیر کشور،گفت: وقتی یک جریان یه سرعت کل کشور را در بر می‌گیرد مشخص است این به صورت آنی و لحظه‌ای بوجود نیامده و باید عقبه را مورد کنکاش قرار ‌دهیم.

حسنی ادامه داد: وقتی دشمن بر روی موج نارضایتی سوار می‌شوند و شعارها را طراحی  و رسانه‌های خود را بسیج می‌کنند مشخص است که چه برنامه‌هایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه نارسایی‌ها و مطالباتی وجود دارد، گفت: نباید به دشمن اجازه داد که در این صفوف رخنه کنند و در اینجا رسالت رسانه‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.

معاون سیاسی استاندار ایلام با اشاره به اینکه با بصیرت مردم و درایت رهبری این توطئه‌ها نیز خنثی خواهد شد، تاکید کرد: رسانه‌ها در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا حقیقت برای مردم تبیین شود.

دکتربهاروند، مدیر کل امور استان‌های ایرنا، نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های خانم امیدی، و تبریک به آقای پیرانی، با اشاره به اتفاقات اخیر کشور، گفت: رسانه‌ها بیش از 50 کارکرد دارند که یکی از این کارکردها آموزش و تبیین است و در چنین جریاناتی باید به جای حالت تدافعی گرفتن حالت تهاجمی به خود بگیرند.

 «معصومه امیدی»، مدیر سابق ایرنای ایلام اظهار کرد: در طول سه سال گذشته در یک فضای تعاملی همکاران این رسانه به عنوان سرمایه‌های استان و خبرگزاری جمهوری اسلامی از جان و دل مایه گذاشته‌اند.

در پایان «عظیم پیرانی» سرپرست جدید ایرنای ایلام نیز تاکید کرد: ایرنا پیشانی نظام و قلب تپنده رسانه‌ای دولت است و با تلاش همه همکاران هم در تبیین خدمات نظام و هم در بیان مطالبات مردم گام برخواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha