• شنبه / ۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401070903903
  • خبرنگار : 50039

رئیس فدراسیون جودو خبر داد:

امضای تفاهمنامه همکاری فدراسیون جودو با ۵ کشور/ مشکلات کشور باید در داخل خانواده ایران حل شود

امضای تفاهمنامه همکاری فدراسیون جودو با ۵ کشور/ مشکلات کشور باید در داخل خانواده ایران حل شود

ایسنا/گلستان رئیس فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران از امضای تفاهمنامه همکاری فدراسیون جودو با ۵ کشور همسایه با هدف توسعه همکاری های متقابل خبر داد.

آرش میراسماعیلی ظهر امروز (شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱) در جلسه مجمع هیئت جودوی استان گلستان که با حضور اعضای مجمع در سالن اجلاس معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، اظهار کرد: هیئت جودوی استان گلستان حساسیت خاصی دارد و به همین دلیل خواستار اتحاد و همدلی بین همه ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و اعضای این هیئت هستیم.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه به طور یقین در هر خانواده‌ای اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد که باید این اختلافات هر روز کمتر شود، ادامه داد: باید دست به دست هم بدهیم تا علاوه بر تسریع در عملیات احداث خانه جودوی گلستان، شاهد موفقیت این هیئت در همه عرصه ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش مربیان گلستانی جودو و به روز کردن دانش فنی آنها بسیار مهم است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح استعدادیابی و پشتوانه سازی از الزامات این ورزش در سطح کشور بوده و با توجه به اینکه فنون و قوانین جودو در عرصه جهانی به سرعت در حال تغییر و پیشرفت است، نباید استان ها و در کل کشورمان از دانش روز عقب بماند.

امضای تفاهمنامه همکاری فدراسیون جودو با ۵ کشور/ مشکلات کشور باید در داخل خانواده ایران حل شود

میراسماعیلی با تأکید بر اینکه تعلیق ظالمانه و تحریم های ناعادلانه ای که بر علیه فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران اعمال شد، اگر بر هر فدراسیونی تحمیل می شد، شرایط را برای آنها به مراتب سخت تر می کرد، افزود: زمانی که سه سال و نیم پیش فدراسیون جودو را تحویل گرفتم ۶۰ هزار جودوکار در سامانه ما ثبت نام کرده بودند که این آمار در این مدت و در شرایط سخت تعلیق و کرونا به ۱۰۸ هزار نفر افزایش یافته است.

وی تعداد خانه های جودوی سطح کشور را ۱۲ خانه عنوان کرد و یادآور شد: اگر کار عملیات احداث خانه جودوی گلستان به اتمام برسد، سیزدهمین خانه را در این استان افتتاح خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه فدراسیون جودو تنها فدراسیون در کشور است که با پنج کشور همسایه تفاهمنامه همکاری امضا کرده، اضافه کرد: تبادل فنی، برگزاری اردوها و مسابقات مشترک و اعزام داور و مربی از مباحث این تفاهمنامه هاست که عمده آنها اجرایی شده و خوشبختانه نگذاشته ایم که مفاد تفاهمنامه ها کهنه شود.

قهرمان سابق جودوی جهان در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور و بیان اینکه کشورمان روزهای سخت و ملتهبی را سپری می کند، گفت: دشمنان تا می توانند هزینه کرده تا نفاق را در جامعه ما ایجاد کنند و این را باید بدانند که اختلافات و دلخوری داخل کشورمان را خودمان حل و مسیرمان را از خود فروخته ها و جیره خوار بیگانگان جدا می کنیم.

میراسماعیلی با تأکید بر اینکه به عنوان یکی از معدود فدراسیون ها و ورزشکاران هستم که موضع خودم را اعلام کرده ام زیرا جدا از مردم، دولت و نظام نیستم، افزود: دشمنان همیشه از مردم کشورمان سیلی خورده اند و مسئولان هم باید با دهه هشتادی ها و جوانان با زبان مهربانی صحبت کنند، زیرا اینها فرزندان ما هستند و باید نسبت به همه مسایل آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha