• یکشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401062719859

انتقاد نماینده شیراز و زرقان به نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

انتقاد نماینده شیراز و زرقان به نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان انتقاد و خاطرنشان کرد که اجرای ضعیف آموزش و پرورش، قانون رتبه بندی را از خاصیت انداخت.

ابراهیم عزیزی یکشنبه ۲۷ شهریور در جمع برخی از فعالان فرهنگی با انتقاد از نحوه اجرای ضعیف قانون رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با ارایه یک آیین نامه ضعیف، قانون رتبه بندی را از خاصیت انداخت.

او افزود: اینکه معلم به نوعی مجبور شود که برای مشمول شدن در قانون رتبه بندی، مدارکی را بارگزاری کند که بعضاً متعلق به او نیست، کار صحیحی نیست و این از ضعف آیین نامه وزارتخانه آموزش و پرورش است، هر چند که وزارتخانه خود نخواهد که چنین اتفاقی بیفتد.

نایب‌ رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز می‌شنویم که برای بارگزاری مدارک در سایت رتبه بندی، بازار سیاه مدرک سازی شکل گرفته و این در شأن معلم و آموزش و پرورش نیست که بازیچه دست چنین گروههایی قرار گیرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: بنده صراحتا به شخص وزیر آموزش و پرورش گفتم که با این آیین نامه ضعیف، قانون رتبه بندی معلمان از خاصیت افتاد، چراکه منزلت معلم را خدشه دار می‌کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود نیاز اصلی آموزش و پرورش را محتوای مناسب و معلم در تراز دانست و گفت: متاسفانه آموزش و پرورش در این راستا ضربه خورده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس اضافه کرد: گلوگاه آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است لذا باید برای پرورش معلم در تراز و محتوای مناسب، روی کیفیت این دانشگاه کار کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha