• چهارشنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۰:۱۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1401062217264
  • خبرنگار : 71506

با بیان اینکه "به تفکر یک نفر بسنده نکنید"

بیابانگرد خطاب به دبیر و سوریان: تو را بخدا انتخابی را جدی بگیرید!

بیابانگرد خطاب به دبیر و سوریان: تو را بخدا انتخابی را جدی بگیرید!

فرنگی‌کار سابق تیم ملی و دارنده مدال برنز جهان، با انتقاد از عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان، خطاب به دبیر و سوریان، گفت: تو را به خدا بحث انتخابی در تیم ملی را جدی بگیرید.

به گزارش ایسنا، افشین بیابانگرد درباره رتبه چهارمی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی صربستان که با ۲ مدال نقره و یک برنز و در غیاب روسیه بدست آمد، اظهار کرد: عموم مردم از نتیجه بدست آمده ناراضی هستند که آن هم به نحوه انتخاب نفرات و آماده‌سازی تیم برمی‌گردد. ما اگر در ۴ وزن به مدال می‌رسیدیم، شرایط تیم بهتر می‌شد اما آشفتگی در روز نخست، گریبان تیم را گرفت و این عدم مدیریت از سوی مدیریت، کادر فنی و افرادی که در کنار تیم حضور داشتند باعث شد نتیجه دلخواه بدست نیاید.

فرنگی‌کار سابق تیم ملی، افزود: در خصوص تک تک اوزان ضعف‌هایی وجود داشت و انتظار از تیم خیلی بیشتر از این‌ها بود. خیلی از تیم‌ها مثل صربستان و مجارستان با ترکیب ناقص در این مسابقات حضور داشتند و انتظار این بود که عملکرد خیلی بهتری در این مسابقات داشته باشیم. امیدوارم اینبار مثل سال‌های گذشته که بعد از بازگشت تیم به ایران دیگر خبری از بررسی نتایج و عملکرد تیم نبوده، این اتفاق رخ ندهد و شاهد آنالیز دقیق نتایج بدست آمده باشیم.

وی درباره کار دشوار ایران برای مسابقات جهانی سال آینده که حکم کسب سهمیه المپیک را نیز دارد، گفت: اگر برای این مسابقات به هر نحوی هر نفری را انتخاب می‌کردیم آیا نتیجه بدتر از این می‌شد؟ با وجود کشورهایی که در این رقابت‌ها حاضر شدند اگر با انتخابی نفرات اعزام می‌شدند، فکر نکنم نتیجه بدتری می‌گرفتیم . اولین موضوع مهم این است که چرخه انتخابی را رعایت کنیم و به یک شخص یا یک ایده بسنده نکنیم. خیلی از سالن‌های کشتی خالی شده است. ما قهرمانانی داریم که شاید نفر سوم یا چهارم هستند اما ممارست ندارند و حاضر نیستند ۴ یا ۵ سال تلاش ‌کنند که به دوبنده تیم ملی برسند. وقتی اجازه و فرصتی به آن‌ها داده نمی‌شود کشتی را رها می‌کنند و می‌روند.

بیابانگرد خاطرنشان کرد: سال گذشته مسابقات جهانی پس از المپیک برگزار شد و خیلی از کشتی‌گیران با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر نشدند اما امسال شاهد عدم حضور خیلی از کشتی گیران مطرح بودیم، به این معنا که همان‌هایی که سال گذشته با آمادگی کم به مسابقات آمدند امسال اصلا حضور نداشتند. صربستان با ۶ کشتی‌گیر و مجارستان به عنوان یکی از قدرت‌ها با ۶ یا ۷ کشتی‌گیر آمده بودند.روسیه، کره شمالی و بلاروس هم که اصلا حضور نداشتند. همین امر باعث شده بود کار راحتی در این مسابقات داشته باشیم.

دارنده مدال برنز جهان، درباره راهکار حضور موفق در المپیک پاریس، گفت: باید از همه کشتی‌گیران، کادر فنی و مردم تشکر کنم. جا دارد بخاطر کسب این نتایج از مردم عذرخواهی کنم. تو را به خدا انتخابی بگذارید تا سالن‌های کشتی پر شود و مردم مخصوصا با کشتی فرنگی آشتی کنند. از دبیر و سوریان می‌خواهم تو را به خدا بحث انتخابی در کشتی فرنگی را جدی بگیرید. این چرخه توسط آقای یوسفی افشار طراحی شده اما نمی‌دانم چرا اجرا نشد. اگر سالن‌های کشتی ما پر شود حتی بهتر از این است که در المپیک مدال بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha