• چهارشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۰:۵۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401061612267
  • خبرنگار : 71613

ایران صفر _ برزیل ۳/ تیم ملی والیبال از قهرمانی جهان حذف شد

ایران صفر _ برزیل ۳/ تیم ملی والیبال از قهرمانی جهان حذف شد

تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل برزیل از صعود به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جهان بازماند و حذف شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه سه‌شبه شب به مصاف برزیل رفت و با حساب سه بر صفر (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ ) شکست خورد. به این ترتیب ایران از صعود به یک چهارم نهایی بازماند و حذف شد.  

ست اول با امتیازگیری برزیل شروع شد، دقایقی دو تیم پایاپای پیش رفتند اما برزیل ۸ بر ۴ از ایران پیش افتاد و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی اولین وقت استراحت فنی خود را گرفت. در ادامه هم برتری برزیل حفظ شد و در حالی که حریف ۱۹ بر ۱۴ از ایران جلو بود، عطایی دومین وقت استراحت را هم گرفت. در نهایت برزیل ۲۵ بر ۱۷ این ست را از آن خود کرد.  

امین اسماعیل‌نژاد که در ست اول عملکرد خوبی نداشت در ست دوم دو امتیاز پیاپی برای ایران گرفت و اختلاف ایران را با برزیل به یک امتیاز رساند. در ادامه دو تیم در امتیاز ۷ برابر شدند اما برزیل به تدریج پیش افتاد و ۲۰ بر ۱۶ تیم برتر میدان بود. ملی‌پوشان کشورمان چند امتیاز پیاپی کسب کردند تا سرمربی حریف در حالی که تیمش ۲۲ بر ۲۱ جلو بود، درخواست وقت استراحت کند.   برزیل ۲۵ بر ۲۲ در این ست هم به پیروزی رسید.  

اولین امتیاز ست سوم را ایران گرفت و برای اولین بار در این بازی از حریف خود پیش افتاد. در حالی که بازی ۶ بر ۳ به سود ایران بود، برزیل بازی رابه تساوی ۶ بر ۶ رساند. وقتی برزیل ۱۳ بر ۱۰ از ایران پیش بود، عطایی درخواست وقت استراحت کرد. ایران با عملکرد خوب اسفندیار و عبادی‌پور در امتیاز ۱۷ بازی را به تساوی کشاند. دو تیم در ادامه پایاپای پیش رفتند اما در نهایت برزیل ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد.

میلاد عبادی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی، امیرحسین توخته، علی اصغر مجرد، محمدجواد معنوی‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور در ترکیب ابتدایی تیم ایران قرار داشتند.  

تیم ایران در مرحله گروهی این مسابقات مقابل آرژانتین و مصر به پیروزی رسید و با شکست برابر هلند به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله حذفی صعود کرد و حریف برزیل شد.  

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۰۱:۱۱

واقعا این شکستهای والیبال ایران در مسابقات جهانی و توجیهات غیر متطقی بعد از آن به یک رویه نامعقول، دایمی و سوهان و خوره روح و روانمان تبدیل شده. تا کی باید شاهد شکستهای سالیانه تیم ملی بود و بدون هیچ گونه پیشرفت و چیزی از ارزشهامون کم نشه؟ تا کی قرار بر در جا زدن هست؟ تا کی باید امتیاز های مسلم مان رو دو دستی تقدیم رقبا کنیم و فقط به صحبتهای کلیشه ای بسنده نماییم و فقط و فقط به فکر کسب تجربه باشیم. یا وضعیت فعلی رو به احسن تبدیل کنید یا در تیمهای ملی رو تخته نمایید.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۰۱:۲۳

حیف،که همتون دلتون میخواست بازی روواگذارکنید وکردید،نه تعصبی نه غیرتی،اقای عطایی نیزبایدجوابگواین باخت خجالت اوروش م آور را بخوبی توضیح دهد،وقتی بازیکنان باهرتیمی به میل خودشان بازی میکنند پس احتیاجی به مربی ندارن،چهذمشد فکرمیکردیم باامریکا بازی میکنید،یاکمی ازژاپنیها غیرت وتعصبی قرض میگرفتید،واقعاجای تاسف دارددریک بازی حذفی اینگونه بدون هیچ انگیزهاییذبازی کردن،جواب تک تک مردم ایران به گردن شماست

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۰۱:۲۶

کجا حذف شد؟! توهم زدی ایسنا باید بجنگه شاید نهم شد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۰۶:۲۴

چیزی از ارزشامون کم نشد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۰۶:۴۱

افتضاح به معنای واقعی کلمه. بازگشت والیبال ایران به اصل خود.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۷ ۱۱:۰۸

اگه همون ترکیب ست سوم رو تو همه بازیها میزاشت حتما جایگاه بهتری داشتیم متاسفانه مربی بی سواد با کج فهمی وغرور حاضر به تعویض در کل بازیها نشد مخصوصا تو پست پشت خط زن وپاسور.میخواست پز بده که من این اسماعیل نژاد رو کشف کردم.تا اخر بازیها دست بهش نزد.عبادی پور هم که متخصص خراب کردن در بازیهاها و پونهای حساسه.