• یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401060604884
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون شهردار اردبیل:

۳۰ درصد درآمد شهرداری تحقق یافته است

۳۰ درصد درآمد شهرداری تحقق یافته است

ایسنا/اردبیل معاون مالی و پشتیبانی شهرداری اردبیل گفت: ۳۰ درصد درآمد شهرداری در پنج ماهه امسال محقق شده است.

خلیل احمدیان روز یکشنبه ۶ شهریورماه در نشست مجمع مطالبه‌گران اردبیل اظهار کرد: سرانه پرداخت حقوق به پرسنل شهرداری در سال گذشته ۱۲ میلیون و امسال ۱۴ میلیون تومان است که این پرداختی بر اساس افزایش ۱۰ درصدی کارکنان و ۵۷ درصدی کارگران اعمال شده است.

وی تصریح کرد: ما سعی کردیم تا عملکرد ۶ ماهه شهرداری را به صورت شفاف در اختیار اعضای شورای شهر، افکار عمومی و رسانه‌ها قرار دهیم تا به صورت جامع و کامل نسبت به انتشار، تحلیل و بررسی آن اقدام کنند.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری اردبیل در مورد بدهی شهرداری نیز گفت: ۴۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بدهی بر اساس اسناد موجود در شهرداری به ثبت رسیده بود که عمده این بدهی‌ها مربوط به پیمانکاران و بیمه تأمین اجتماعی بود که شهرداری پرداخت این بدهی‌ها را در یک سال گذشته در دستور کار قرار داده است.

احمدیان افزود: شهرداری در کنار پرداخت بخش عمده‌ای از این بدهی‌ها که رقمی معادل ۴۰۲ میلیارد تومان است، سعی دارد تا مابقی معوقات و بدهی‌ها را نیز تا پایان سال تسویه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل با به روزرسانی دفاتر در حال حاضر ۴۶۳ میلیارد تومان بدهی دفتری دارد و امیدواریم با توجه به موعد شهریور به عنوان پردرآمدترین ماه‌های سال برای شهرداری بتوانیم بخش عظیمی از منابع را به دست آوریم.

احمدیان اضافه کرد: در سه روز گذشته ۱۴ میلیارد تومان شهرداری درآمد داشته و پیش‌بینی‌ می‌کنیم در شهریورماه بالاترین سطح درآمد نصیب شهرداری شود.

وی سرانه پرداخت عوارض هر شهروند را ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم شهروندان اردبیلی با پرداخت عوارض سالانه خود شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب‌تر کمک و یاری دهند.

احمدیان به راه‌اندازی ۲ حوضچه مدیریت شیرابه در محل دفن زباله‌ها در شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: همچنان با رعایت الگوهای زیست محیطی توسعه محل دفن پسماند به شکل مدرن در دستور کار است.

وی از تعدیل رانندگان استیجاری و کاهش هزینه‌های جاری در شهرداری خبر داد و اظهار کرد: بدون معوقه پرداختی حقوق و مزایای کارکنان شهرداری در موعد مقرر انجام شده و نیروهای شهرداری هیچ‌گونه مطالبه‌ای از مجموعه شهرداری ندارند.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: در حالی که در اکثر استان‌ها پرداخت حقوق کارکنان شهرداری یک تا ۲ ماه به تأخیر افتاده در شهر اردبیل این تأخیر و تعلل را شاهد نیستیم و پرداختی‌ها به موقع و در موعد مقرر انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha