• جمعه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401052114825
  • خبرنگار : 50126

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

بازگشت ۲۶ واحد راکد و نیمه‌راکد استان ایلام به چرخه‌ی تولید

بازگشت ۲۶ واحد راکد و نیمه‌راکد استان ایلام به چرخه‌ی تولید

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام از بازگشت ۲۶ واحد راکد و نیمه‌راکداستان به چرخه‌ی تولید همزمان با آغاز دولت کار و کرامت در استان خبر داد.

مهندس «موسی حاتمی» در روز حمایت از صنایع کوچک ، در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: پیشانی صنعت در استان شرکت شهرک‌های صنعتی است و این بخش مهم نیازمند حمایت همه جانبه بخش های مختلف است،چون حل بسیاری از مشکلات موجود از جمله بیکاری، از این مسیر می‌گذرد.
وی با بیان اینکه هر چه بیشتر از شرکت شهرک‌های حمایت شود،فرایند اشتغال‌زایی سرعت می‌گیرد و در همه‌ی ابعاد تأثیر گذار خواهد بود، تصریح کرد: برنامه‌های مهمی برای شهرک‌های و نواحی داریم و با حمایت مجموعه مدیریت ارشد استان دنبال راهکارهایی برای فعال کردن واحدهای راکد و نیمه‌فعال هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با تاکید بر اینکه به دنبال برگزاری تورهای صنعتی، برگزاری دوره‌های آموزشی و پایش ماهانه و سالانه هستیم، تصریح کرد: عمده مشکلات واحدهای صنعتی موضوع سرمایه در گردش با توجه به شرایط تورم است.
حاتمی قدیمی‌بودن ماشین‌آلات و ضرورت به روز رسانی خط تولید را از دیگر مسائل واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: کمک بانک‌ها در این شرایط بسیار مهم است و کمک‌های قابل تقدیری نیز شده است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه از سال گذشته ۲۶ واحد غیرفعال و نیمه فعال به چرخه تولید بازگشته‌اند، گفت: در برخی نقاط استان سرمایه‌گذار داریم اما با کمبود زمین مواجه هستیم و امسال در تلاش هستیم ۵ ناحیه صنعتی را مصوب کنیم و در سال آینده کلنگ‌زنی شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با تأکید بر اینکه این نواحی تقاضا محور هستند و تلاش ما فراهم کردن زیرساخت‌ها برای طرح‌های موثر است، ابراز امیدواری کرد با این تلاش‌ها شاهد تحقق شعار سال و کمک به رونق تولید و حل مشکلات موجود باشیم.
حاتمی با قدردانی از نگاه مثبت دولت و تلاش‌های استاندار ایلام گفت: خوشبختانه با این نگاه تمام دستگاه ها و نهادها پای کار هستند و روزهای پرباری در انتظار صنعت استان است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha