• یکشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401051612131
  • خبرنگار : 50405

در پیام سپاه امام رضا عنوان شد

خبرنگاران در مسیر حماسه حسینی به مثابه سرداران عرصه جهاد تبیین اند

خبرنگاران در مسیر حماسه حسینی به مثابه سرداران عرصه جهاد تبیین اند

ایسنا/خراسان رضوی سپاه امام رضا(ع) با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الحسین. صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین و علی الارواح التی حلت بفنائک

با عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و اصحاب باوفای آن حضرت(ع)، در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به گرامیداشت روز خبرنگار رسیده‌ایم و چه تقارن شگرف و با عظمتی، صحنه حماسه بی‌بدیل پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی حق بر باطل و نماد جهاد تبیین که اسلام را زنده نگهداشته است و از سویی خبرنگاران که یادآور اراده عظیم پیام رسانی مردان و زنانی است که در خط مقدم دفاع از مرزهای فکری و فرهنگی بر مدار حق و مبتنی بر واقعیت و حقیقت قلم می‌زنند و با گزارشگری واقع‌بینانه، صادقانه و شفاف مسیر حق را بر آیندگان روشن می‌کنند.

۱۷ مرداد روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های شهدای والامقامی ست که وارد سنگر آگاهی و اندیشه شدند تا از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنند و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی را در جامعه فراهم آورند.

خبرنگاران در مسیر ملت و خدمت به مردم حرکت می‌کنند؛ تبیین وآگاه‌سازی مخلصانه و صادقانه نسبت به تمام عرصه ها از اهداف هر رسانه دغدغه‌مند و دلسوز ایران اسلامی است و به راستی می‌توان گفت خبرنگاران در مسیر حماسه حسینی به مثابه سرداران عرصه جهاد تبیین اند.

امروز که ایران سرافراز اسلامی با رهبری حکیمانه مقتدای خود در مصافی نابرابر با استکبار جهانی  به عنوان کشوری آزاده و مستقل، الگوی آزادگان جهان محسوب می‌شود، واژگان و کلام خبرنگاران و روایتگران زینبی می‌تواند ندای حق و حقیقت را به گوش جهانیان برساند و بر لوح تاریخ ثبت و ضبط کند. 

 کلام فصیح و روایت دقیق و شیوای شیرزن کربلا بود که پیام قیام سیدالشهدا را از سرزمین کربلا به جهان رساند و ندای مظلومیت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش را جاودانه ساخت و شقاوت اشقیای باطل را برملا کرد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی عزیز و شهدای اصحاب رسانه که هر یک چراغ راه خبرنگاران آزاده این مرز و بوم هستند و در رسالتی زینبی حق‌گویی در مقابل ظلم و جور و شقاوت را سرلوحه زندگی خود محسوب داشتند؛ همت جهادی خبرنگاران عزیز در میدان جنگ نرم را ارج نهاده و قدردان تلاش های شبانه روزی شان هستیم. امید است به فضل الهی و زیر لوای ولایت با همکاری و هم افزایی بتوانیم رسالت اصلی خود را در راستای تحقق اهداف والای گام دوم انقلاب تا ظهور تمدن بزرگ اسلامی به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha