• یکشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401050907232
  • خبرنگار : 30188

چاپ لیبل، راهی برای شناساندن برند شما به دیگران

چاپ لیبل، راهی برای شناساندن برند شما به دیگران

منظور از لیبل اطلاعاتی است که روی محصولات چاپ و برای شناسایی محصول مورد نظر استفاده می‌شود. چاپ این برگه اقدامی مناسب برای شناخته شدن محصولات برندهای مختلف است که باعث می‌شود مشتری نسبت به محصول مورد نظر اطلاعات کافی به دست آورد و از این اطلاعات برای تهیه محصولات مورد نظر خود استفاده کند.

به گزارش ایسنا به نقل از چاپ رفاه، چاپ برچسب یک اقدام بسیار مهم و ضروری برای صاحبان کسب و کار است.

چه سیستم‌هایی برای چاپ موجود است؟

چاپ برچسب شامل فعالیت چاپ برچسب به صورت حرفه‌ای یا غیرحرفه‌ای است. چندین سیستم برای چاپ این مورد وجود دارد. از جمله این شیوه‌ها می‌توان به سیستم چاپ لیبل رول و چاپ لیبل شیت اشاره کرد که هر یک مزایا و شرایط خاص خود را دارد. روش سنتی چاپ این اطلاعات شامل استفاده از چاپگر است. این چاپگر مانند چاپگرهای معمولی با موادی که برای چاپ برچسب‌ها استفاده می‌شود (معمولا کاغذ) پر می‌شود.  چاپگر به رایانه‌ای متصل است که اطلاعاتی را که چاپگر باید چاپ کند، منتقل می‌کند.

شیوه دیگر چاپ لیبل، چاپ مستقیم اطلاعات موجود در برچسب روی یک محصول یا کالا است. برای انجام این کار، به نوع خاصی از ماشین برچسب‌زنی نیاز است به نام چاپگر جوهر افشان. در نتیجه، فرآیند ساخت و استفاده از برچسب‌ها دیگر ضروری نیست، زیرا می‌توان اطلاعات را مستقیما روی محصول یا کالا چاپ کرد. علاوه بر چاپ جوهر افشان، مارک لیزری همچنین می‌تواند برای علامت‌گذاری مستقیم محصولات بدون نیاز به ساخت و اعمال برچسب استفاده شود.

بهترین سیستم چاپ چیست؟

چاپ لیبل، راهی برای شناساندن برند شما به دیگران

انتخاب سیستم چاپ به نیازهای فردی یک شرکت بستگی دارد. هنگام ارزیابی اینکه کدام سیستم باید استفاده شود، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود، مانند نوع برچسبی که باید چاپ شود (به عنوان مثال برچسب آدرس، برچسب‌های تزئینی) یا مواد مورد استفاده برای انتشار آنها (مانند برچسب‌های آلومینیومی، ابریشم استات).

هنگام انتخاب دستگاه، علاوه بر توانایی آن برای چاپ لیبل رول و چاپ لیبل شیت، عواملی مانند هزینه یا سرعت نیز باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، چاپگرهای جوهر افشان می‌توانند در هزینه شرکت‌ها صرفه‌جویی زیادی داشته باشند، زیرا نیازی به ساخت و استفاده از برچسب ندارند.

منظور از نوع برچسب شیت چاپ چند برچسب روی یک برگه است. زمانی این کار مفید است که شما بخواهید یک محصول را به تعداد کم و محدود تولید کنید و به همین دلیل نیاز به تعداد زیادی برچسب ندارید و از بسته‌بندی عمومی برای محصول خود استفاده می‌کنید. برچسب شیت شامل برچسب گلاسه براق، برچسب کاغذی مات و برچسب شیشه‌ای است. برچسب رول نیز به گونه‌ای است که در آن برچسب به صورت رول منتشر و جداگانه روی محصولات درج می‌شود.

کلام آخر

شرکت چاپ رفاه فعالیت خود را از سال 1355 در تهران آغاز کرد و از آن زمان تاکنون در زمینه چاپ فعالیت دارد. این شرکت در زمینه این صنعت از بهترین دستگاه‌های موجود در بازارهای دنیا بر اساس به‌روزترین فناوری استفاده می‌کند. چاپ رفاه از سال گذشته نیز شروع به انتشار لیبل کرد و از آن زمان تاکنون در زمینه چاپ انواع آن از جمله چاپ لیبل رول و چاپ لیبل شیت فعالیت دارد. مهم‌ترین اصول مدنظر مسئولین شرکت چاپ رفاه این است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha