• دوشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401050301897
  • خبرنگار : 50136

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه:

بیش از ۱۷ هزار خودروی عمومی و باری در آذربایجان غربی دوگانه سوز شدند

بیش از ۱۷ هزار خودروی عمومی و باری در آذربایجان غربی دوگانه سوز شدند

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ضمن اظهار خرسندی ازحفظ و دستیابی به مقام دوم کشوری در اجرای طرح رایگان دوگانه سوز نمودن خودروهای عمومی گفت: در این طرح رایگان ۱۷ هزار و ۷۷۸ دستگاه خودروی عمومی و باری تا به امروز به سیستم دوگانه سوز مجهز شدند.

احمد مجرد در گفت و گو با ایسنا گفت: از ابتدای پیاده سازی طرح مصوبه شورای اقتصاد  استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت گرفته که در حال حاضر ۱۱۴۲ دستگاه خودرو عمومی و آژانس و تاکسی های اینترنتی که مشخصات آنها تأیید و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده در انتظار تبدیل به سر می‌برند.

مجرد افزود: استفاده از سوخت پاک CNG ضمن مقرون به صرفه بودن برای شهروندان، در مقایسه با سایر سوخت های فسیلی کمترین اثرتخریبی را بر روی محیط زیست می گذارد و آلایندگی کمتری داردکه این امر موجب کاهش آلودگی هوا نیز می شود.

وی ادامه داد: کلیه فرایند تبدیل خودروها در ۲۱ مرکز مجاز  برای خودروهای عمومی و باری بصورت رایگان و برای آژانس ها و اسنپ ها  تنها با پرداخت ۲۵ درصد کل هزینه در حال انجام اس.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به تداوم طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی، باری و آژانس ها ضروری است مالکین در سامانه https://gcr.niopdc.ir ثبت نام کرده و تا زمان تبدیل به دوگانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر اینصورت سهمیه اعتباری آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: براساس قانون و مقررات جاری شرکت، تمامی جایگاههای فعال دارای استاندارد های ایمنی و فنی بوده و با تمام ظرفیت مشغول بکار می باشند و بدیهی است اگر براساس بازدید ادواری سازمان استاندارد و اداره CNG این شرکت، مولفه های فنی و ایمنی در یک جایگاهی دچار نقص باشد بلافاصله به جهت اهمیت ایمنی جایگاه و مشتری تعطیل می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha