• یکشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۰:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401050200846
  • خبرنگار : 50084

کاپیتان تیم ملی "ب" والیبال ایران:

به درخشش والیبال در بازی‌های کشورهای اسلامی امیدوارم

به درخشش  والیبال در بازی‌های کشورهای اسلامی امیدوارم

ایسنا/خراسان رضوی کاپیتان تیم ملی "ب" والیبال ایران گفت: برای درخشش در مسابقات کشورهای اسلامی انگیزه زیادی دارم و امیدوارم در مسابقات کشورهای اسلامی بدرخشیم.

شهروز همایون‌فرمنش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حضورش به همراه تیم ملی والیبال ب ایران در رقابت‌های کشورهای اسلامی که به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، اظهار کرد: کسب مقام و درخشش در مسابقات کشورهای اسلامی از هر نظر حائز اهمیت است و با توجه به درخشش تیم ملی در لیگ جهانی حالا همه منتظر درخشش تیم ملی "ب" در ترکیه و کسب مقام در این رقابت‌ها هستند.

وی افزود: فشردگی رقابت‌های بین‌المللی والیبال شرایطی را ایجاد کرده که کشورها با چند تیم در رویدادها حضور می‌یابند. تغییر بازیکنان هم منجر به کاهش آسیب‌دیدگی می‌شود و هم برای والیبالیست‌ها انگیزه فراوانی ایجاد می‌کند.  خوشحالم که مسئولین فدراسیون ایران هم پس از چند سال وقفه چنین تصمیمی گرفتند و تیم ملی "ب" ایجاد شد تا در نهایت والیبال ایران نتایج بهتری کسب کند.

همایون‌فرمنش تصریح کرد: در چنین شرایطی فرصت افزون‌تری فراهم می‌شود تا بازیکنان بیشتری ظرفیت خود را نمایش دهند و در نتیجه والیبال ایران از این موضوع سود می‌برد. باید توجه داشت تعداد بازیکنان بیشتری همواره آماده حضور در مسابقات بین المللی هستند.

کاپیتان تیم ملی "ب" والیبال ایران ادامه داد: در زمان ولاسکو هم چنین شرایطی وجود داشت و همین موضوع شاید نقش بسزایی در پیشرفت بازیکنان ایرانی و آمادگی تیم ملی داشت. حالا که دوباره چنین فرصتی به وجود آمده، انگیزه بسیار بالایی دارم تا با درخشش در این رقابت‌ها به همراه سایر بازیکنان برای والیبال ایران افتخارآفرینی کنیم.

همایون‌فرمنش در خصوص آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های پیش رو عنوان کرد: از ابتدای سال به صورت پیوسته در شرایط رقابت هستیم و پس از جام باشگاه‌های آسیا با شروع اردوهای تیم ملی آمادگی بازیکنان حفظ شده و تصور می‌کنم با شرایط مطلوبی عازم این رقابت‌ها خواهیم شد. همچنین اضافه شدن چند بازیکن از ترکیب اصلی تیم ملی می‌تواند به ارتقاء سطح فنی ما کمک کند.

دریافت کننده مشهدی تیم ملی والیبال در خصوص شنیده شدن زمزمه‌هایی مبنی بر حضور تیمی مشهدی در لیگ برتر پس از چند سال غیبت اظهار کرد: خوشحالم که در مشهد پس از چند سال دوری و غیبت صحبت از حضور یک تیم در لیگ برتر شنیده می‌شود. حضور نماینده‌ای از مشهد قطعا به پیشرفت والیبال این شهر و جوانانی که به این رشته علاقه دارند، کمک می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha