• سه‌شنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401030302125
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست جهاد کشاورزی اردستان:

آرامش در بازار اردستان حاکم است

آرامش در بازار اردستان حاکم است

ایسنا/اصفهان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: آرامش در بازار عرضه و تقاضای کالاهای اساسی شهرستان اردستان حاکم است و از نظر تأمین و توزیع کالا با هیچ‌گونه مشکلی روبرو نیستیم.

اسحاق شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از یکی دو هفته‌ای که وضعیت بازار عرضه و تقاضا دچار التهاب شده بود، خوشبختانه هم‌اکنون وضعیت آرامی را در بازار شهرستان اردستان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه هنوز قیمت مرغ گرم در اردستان به مقدار قیمت مصوب ۵۹۸۰۰ نرسیده است، افزود: به دلیل عدم استقبال مردم، قیمت مرغ گرم در شهرستان اردستان بین ۴۲ تا ۴۵ هزار تومان در خرده‌فروشی‌ها عرضه می‌شود.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اردستان، تصریح کرد: در حال حاضر آرامش در بازار عرضه و تقاضای کالاهای اساسی شهرستان اردستان حاکم است و از نظر تأمین و توزیع کالا با هیچ‌گونه مشکلی روبرو نیستیم.

شفیعی با اشاره به اینکه کمبودی در سطح شهرستان وجود ندارد و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در فروشگاه‌ها موجود است، خاطرنشان کرد: هر فروشگاهی که نیاز دارد می‌تواند به جهاد کشاورزی مراجعه کند تا مشکل برطرف شود. با پیگیری‌های انجام شده از روز شنبه هفته آینده عرضه کالاهای اساسی در این شهرستان آغاز می‌شود.

وی از آغاز طرح ویژه جمع‌آوری کالا و مواد غذایی قاچاق بین اصناف شهرستان خبر داد و گفت: بازرسان جهاد کشاورزی از ابتدای هفته جاری طرح ویژه جمع‌آوری کالا و مواد غذایی قاچاق بین اصناف شهرستان اردستان را آغاز کردند و مواد غذایی ممنوعه و قاچاق در بین اصناف جمع‌آوری می‌شود.

خرید مردم از کالاهای اساسی کم نشده است

همچنین رئیس اتحادیه صنف میوه‌فروشان و گوشت و مرغ شهرستان اردستان به ایسنا گفت: به هیچ عنوان افزایش قیمت در بخش گوشت قرمز نداشتیم و به تمام قصابی‌های شهرستان اعلام کردیم نرخ هر کیلو گوشت قرمز گوسفندی از ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان باید باشد.

مرتضی فدایی با تمجید از افزایش ۵ تا ۱۰ برابری جریمه‌های تعزیرات حکومتی، گفت: در گذشته جریمه‌های تعزیرات به هیچ عنوان باز دارنده نبود، ولی خوشبختانه با افزایش چند برابری جریمه‌ها تا حدود زیادی از تخلفات جلوگیری می‌شود.

وی درباره گلایه برخی از اصناف مبنی بر کاهش خرید مردم، گفت: به‌هیچ‌عنوان خرید مردم از کالاهای اساسی در شهرستان اردستان کم نشده است. در شهرستان اردستان شاهد افزایش بی‌رویه برخی از اصناف هستیم. همچنین کاهش چشم‌گیر جمعیت در این شهرستان باعث رکود کاسبی برخی از اصناف شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha