• دوشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401030201296
  • خبرنگار : 30188

فهرست بهترین کافه های استانبول!

فهرست بهترین کافه های استانبول!

یکی از دغدغه‌های مسافرت، پیدا کردن مکان‌های خوب برای خوردن غذا، نوشیدنی وهم‌چنین استراحت در طول روز است. اما وقتی صحبت سفر خارجی به میان می‌آید، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. از مقصدهای گردشگری این روزهای ایرانیان، نام استانبول بیشتر به گوش می‌خورد.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، استانبول بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه است و هم‌چنین پس از قاهره و تهران، سومین کلان‌شهر بزرگ خاورمیانه به حساب می‌آید. سفرهای خارجی معمولا کوتاه مدت هستند و زمان، ارزش زیادی دارد. از این رو نگرانی بابت انتخاب غذا و مکان مناسب برای آن همواره مسافران را درگیر خود کرده است، پس قبل از گرفتن بلیط تهران استانبول می‌توانید با داشتن فهرستی از کافه‌های خوب در وقت خود صرفه‌جویی کنید و خود را از سردرگمی میان گزینه‌های انتخابی نجات دهید تا با برنامه‌ای دقیق از مسافرت خود بیشترین لذت را ببرید.

بهترین کافه های استانبول: کافه احلی کیف EHLI KEYF CAFÉ

اگر به دنبال فضایی دلنشین با حال و هوایی سنتی هستید به کافه احلی کیف بروید. مکانی عالی برای یک دورهمی خانوادگی یا دوستانه  که با غذاها و نوشیدنی‌های خوب، آن را تجربه می‌کنید. می‌توانید حساب ویژه‌ای روی چای و قهوه‌ی این کافه از لحاظ طعم، باز کنید. محیط کافه برای کسانی که قلیان می‌کشند نیز مناسب است. رفتار کارکنان بسیار محترمانه و صمیمی است و شعار آن‌ها سلامتی مشتریان است. از لحاظ دسترسی، نزدیک به به بازار بزرگ است و تا کاخ توپکاپی که یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کاخ‌های جهان محسوب می‌شود، فاصله‌ی کمی را دارد. پس از گشت و گذار در بنایی تاریخی در کافه احلی کیف بشینید و از خاطره‌ی آن کیف کنید.

بهترین کافه های استانبول: کافه حراببه   HARAB’BE CAFÉ

برای خوردن غذاهای گیاهی، کافه حراببه یک پیشنهاد خوب به حساب می‌آید. ناگفته نماند هر موقع از روز و برای هر وعده‌ی غذایی به این کافه بروید، قطعا ناامید نخواهید شد.  با فضا و موسیقی دلنشین این کافه می‌توانید برای خودتان یک مهمانی ویژه بگیرید و اگر اهل کشیدن قلیان هستید، این امکان برای شما فراهم شده است. کافه فاصله‌ی کمی تا مسجد ایاصوفیه دارد و در نزدیکی ایستگاه تراموا سلطان احمد قرار گرفته است.

بهترین کافه های استانبول: کافه اولا EVVELA CAFÉ

فهرست بهترین کافه های استانبول!

مکانی شگفت‌انگیز و معتبر برای قهوه و چای به سبک ترکی. عاشقان شکلات و قهوه می‌توانند با خیالی راحت به این کافه قدم بگذارند. بعد از پیاده‌روی و گردش درجاذبه‌های گردش‌گری اطراف کافه اولا، می توانید برای استراحت به این مکان بیایید و از دسرهای خوش‌مزه‌ی آن لذت ببرید.

این مطلب را هم بخوانید: میدان تکسیم استانبول

بهترین کافه های استانبول: کافه هنر میتارا MITARA CAFÉ & ART

یک فضای دنج و آرام با آب و هوایی شگفت‌انگیز. از سکوت و موسیقی کلاسیک به همراه غذاهای خوش‌مزه خاطره‌ای متفاوت برای خود بسازید. انواع غذاهای گیاهی، مدیترانه‌ای و بومی را از منوی آن می‌توانید سفارش دهید. مکانی دوست‌داشتنی که با کتاب، آثار هنری و تزئینات، زیبا شده است و به شما احساسی خاص و زیبا را منتقل می‌کند. در مدتی که در این کافه هستید، می‌توانید  در کنار حیوانات خانگی  آن‌جا احساس داشتن حیوان خانگی را تجربه کنید. این مکان فاصله‌ی کمی با مسجد آبی را دارد.

بهترین کافه های استانبول: کافه مخمل بالات VELVET BALAT CAFÉ

مکانی دنج و شیک با غذاها و دسرهای عالی را تجربه کنید. برای نوشیدن یک آبمیوه‌ تازه به این کافه اعتماد داشته باشید. حتما به باغ پشتی کافه مخمل نیز بروید و از دسرهای خوش‌مزه آن نوش جان کنید. این مکان جواهری پنهان در بالات است که نباید از کشف آن غافل شوید.  محله‌ای که با رنگ‌های شاد و جذاب، محیطی زیبا که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

کتاب‌ فروشی و کافه مینوآ MINOA BOOKSTORE & CAFÉ

فهرست بهترین کافه های استانبول!

کتاب و قهوه همیشه تصویر جالب و زیبایی در ذهن انسان می‌سازد. اگر اهل کتاب هستید، کافه مینوآ را به شما معرفی می‌کنیم. مکانی پر از کتاب که می‌توانید در بین قفسه‌های آن قدم بزنید و کتاب‌هایی که هیچ تصوری از آن‌ها نداشتید، انتخاب کنید و بخرید. سپس از خریدتان به همراه نوشیدن یک قهوه لذت ببرید. این کافه به سبک اروپایی است و طبقات مختلفی دارد. منوی متنوع آن، دست شما را برای انتخاب غذا باز می‌گذارد.

بهترین کافه های استانبول: کافه آرا ARA CAFÉ

با یک کافه‌ی متفاوت آشنا شوید. دیدن عکس از سرگرمی‌های مورد علاقه‌ی بیشتر مردم است.  در کافه آرا که متعلق به آرا گولر عکاس مشهور جهان است، شما می‌توانید هنگام صرف غذا یا نوشیدنی از دیدن عکس‌های گرفته شده توسط این هنرمند لذت ببرید. تصویری از تاریخ، مردم و روح این شهر در ذهن شما باقی خواهد ماند.

پرتره‌هایی از شخصیت‌های مهم مانند سالوادور دالی، پابلو، پیکاسو، وینستون چرچیل و سوفیا لورن به شهرت این عکاس کمک کرده است. آرا به خاطر تصاویر شگفت‌انگیزی که در طول تقریبا یک قرن خلق کرده است، به چشم استانبول معروف است. کافه آرا بین دو خیابان فرعی  در وسط خیابان استقلال در کنار دبیرستان گالاتاسرای قرار دارد که کمی از ازدحام و شلوغی خیابان اصلی به دور است و به شما فرصت استراحت و وقت‌ گذرانی هنری می‌دهد.

حالا دیگر می‌توانید با لیستی که از بهترین کافه‌های استانبول در دست دارید، با خیالی آسوده بلیط تهران به استانبول را تهیه کنید و از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha