• یکشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401022516599
  • منبع : نمایندگی سمنان

ورود ۸۰ تن روغن به بازار سمنان در کمتر از ۲۴ ساعت

ورود ۸۰ تن روغن به بازار سمنان در کمتر از ۲۴ ساعت

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از ورود ۸۰ تن روغن به این استان در کمتر از ۲۴ ساعت اخیر خبر داد و گفت: در هیچکدام از کالاهای اساسی کمبودی در این استان وجود ندارد.

سیدمحمدرضا هاشمی بااعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر تامین گوشت مرغ به میزان مورد نیاز بازار انجام گرفته و کمبودی وجود ندارد.

وی افزود: در همین راستا در بحث تامین روغن نیز در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته و با اقدامات صورت گرفته بیش از ۸۰ تن روغن به استان وارد و در سطح بازار استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه در خصوص تخم مرغ نیز کمبودی در سطح استان وجود ندارد اضافه کرد: تامین گوشت قرمز از دیگر مواردی است که اقدامات لازم برای تنظیم بازار در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان ادامه داد: ما با اقدامات پیشگیرانه و لازم از افزایش بی رویه قیمت‌ها توسط برخی متخلفین جلوگیری کرده و اجازه این موضوع را نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: بانک‌های عامل استان برای تامین اعتبار و نقدینگی شرکت‌ها به منظور خرید نهاده دامی از طریق پرداخت تسهیلات آمادگی دارند.

وی به نقش ستاد تنظیم بازار استان پرداخت و گفت: تاکنون اعضای ستاد تنظیم بازار استان به خوبی پای کار بوده و اقدامات مطلوبی انجام دادند و در آینده نیز این همراهی و همکاری در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: در حوزه استان سمنان جلسات تنظیم بازار و مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به صورت مستمر و روزانه در حال برگزاری و اقدامات در حال انجام است.

هاشمی با بیان اینکه مردم استان سمنان، مردم نجیب، با بصیرت و ولایتمدار، دولت را در این طرح همراهی کردند اظهار کرد: در حوزه کالاهای اساسی در استان، در بحث مرغ، تخم مرغ، روغن، شکر و آرد مشکل و کمبودی وجود ندارد.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان گفت: اولویت کار ما تامین آرد برای خبازی‌ها بود که این مهم با اقدامات مناسب صورت گرفته است. همچنین در خصوص دام سبک و گوشت قرمز نیز اقدامات لازم برای تنظیم بازار در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف، کسبه، بازاریان و مردم در این طرح همکاری بسیار مطلوبی داشتند افزود: همه عوامل موثر و مسوولان مرتبط با این طرح در استان همراهی خوبی داشتند.
به گزارش ایسنا- با پیگیری استاندار و مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بالغ بر ۸۰ تن روغن خوراکی، تامین و در بازار استان سمنان توزیع شد

به دنبال اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و افزایش میزان تقاضای روغن در بازار استان سمنان با ورود و پیگیری های استاندار سمنان بالغ بر ۸۰ تن روغن خوراکی شامل روغن مایع و روغن جامد از کارخانجات تولید روغن در سطح کشور خریداری و در بازارهای این استان توزیع و در اختیار مردم قرار گرفت .
 در طی چند روز اخیر و پس از اجرای طرح جدید اقتصادی دولت بدلیل افزایش تقاضا جهت خرید روغن، مشکلاتی در عرضه ی این کالا در سطح بازار استان بوجود آمد که پس از بازدیدهای استاندار و اعضای ستاد تنظیم بازار استان از مراکز مختلف فروشگاهی در سطح استان و پیگیری های انجام شده، روغن مورد نیاز تهیه و بسرعت توزیع شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha