• شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401022415518
  • خبرنگار : 71610

دادستانی فلسطین: ارتش اسرائیل عمدا خبرنگار الجزیره را هدف قرار داده است

دادستانی فلسطین: ارتش اسرائیل عمدا خبرنگار الجزیره را هدف قرار داده است

دادستانی کل فلسطین اعلام کرد، نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی خبرنگار الجزیره را در اردوگاه جنین هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، دادستانی کل فلسطین در بیانیه‌ای درباره نتایج تحقیقات خود درباره شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره اعلام کرد: پیکر شهید ابوعاقله به دستور دادستان کل جهت بررسی و جمع آوری مدارک و همچنین تهیه کلیه گزارشات به موسسه پزشکی قانونی تحویل داده شد. همچنین صحنه جنایت بررسی و از کلیه شهود بازجویی به عمل آمد.

در این بیانیه آمده است: بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که در لحظه مجروح شدن شیرین ابوعاقله تنها منبع شلیک گلوله در صحنه جنایت، از سوی نیروهای رژیم اشغالگر بوده است.

دادستانی کل فلسطین همچنین گزارش داد: نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که نیروهای رژیم اشغالگر عمدا این جنایت را مرتکب شده‌اند، زیرا در مراحل بازرسی از صحنه جرم مشخص شد که بر روی درختی که ابوعاقله در کنار آن مجروح شد شواهد و آثار جدیدی مبنی بر صحت این موضوع وجود دارد و همچنین نیروهای اسرائیل پس از مجروح شدن وی که لباس خبرنگاری بر تن داشت به تیراندازی خود ادامه داده و مانع از امدادرسانی به او شدند.

دادستانی فلسطین: ارتش اسرائیل عمدا خبرنگار الجزیره را هدف قرار داده است

همچنین پلیس رژیم صهیونیستی نیز به صورت غیرمستقیم اذعان کرده است که شهید ابوعاقله توسط نظامیان این رژیم هدف قرار گرفته است.

پلیس رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که دقیق مشخص نیست که چه طرفی ابوعاقله را هدف قرار داده است اما ممکن است که وی توسط نظامیان این رژیم هدف قرار گرفته باشد.

پلیس رژیم اشغالگر در ادامه تاکید کرد که بررسی گلوله اصابت کرده به خبرنگار الجزیره حقیقت را مشخص خواهد کرد.

همچنین شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش این رژیم اعلام کرد که احتمال قتل ابوعاقله به دست نظامیان صهیونیست زیاد است.

شیرین ابوعاقله، ۵۱ ساله، صبح چهارشنبه بر اثر جراحات شدیدی که از ناحیه سر حین پوشش خبر یورش نیروهای اسرائیلی به اردوگاه آوارگان جنین به وی وارد شده بود، جان باخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha