• سه‌شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1401020603118
  • خبرنگار : 71091

جدیدترین پیگیری های رسمی از وضعیت رضا رویگری

جدیدترین پیگیری های رسمی از وضعیت رضا رویگری
عکس آرشیوی است

رییس سازمان سینمایی گفت: از نزدیک پیگیر مشکلات آقای رضا رویگری هنرمند پیشکسوت کشورمان هستیم و این مشکلات به زودی مرتفع می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با بیان این مطلب افزود: از روز گذشته که از مشکل آقای رویگری اطلاع پیدا کردیم با خانم کریمی همسر ایشان و از طریق آنها با پزشکان معالج و دست اندرکاران آسایشگاه کهریزک در تماس بودیم.

وی ادامه داد: به گفته همسرشان و بنابه تاکید پزشک معالج آقای رویگری، امکان نگه داری وی در منزل به دلیل پاره‌ای مشکلات و اختلالات جسمی به هیچ وجه وجود نداشت و با مساعدت و همکاری پزشک به آسایشگاه کهریزک و در شرایط مطلوب منتقل شده است.

به گفته وی، چندین بار هم از سوی سازمان سینمایی و همکاران بنده در موزه سینما برای حمایت از این هنرمند عزیز اقداماتی صورت گرفته و عیادت از ایشان از اولین برنامه‌های دیداری بنده در مدت حضورم در سازمان سینمایی بوده است.
رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم صبح امروز مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مامور کردند از نزدیک و حضوری در جریان روند نگه داری و درمان و شرایط آقای رویگری قرار گیرند.

وی اضافه کرد: با تعاملاتی که از طریق صندوق اعتباری هنر صورت گرفته و اقداماتی که از سوی سازمان سینمایی و صدا و سیما در حال انجام است مشکلات این هنرمند بزودی مرتفع می‌شود.

خزاعی گفت: در کنار این هنرمند پیشکسوت و خانواده‌اش خواهیم بود.

در این زمینه بخوانید: 

رضا رویگری و قصه‌ تلخ چهره‌ها در آسایشگاه

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۶ ۱۳:۵۰

عجب عجب عجب!!! آلزایمر دارن؟ پارانویید هستن؟ بیمار روانی خطرناک هستن؟ چه مشکلی دارن که امکان نگهداری در خانه وجود نداشت!!!!! والا افرادی با این مشکلات هم در خانه نگهداری میکنند!!! حرفی بزنید و دلیلی بیاورید با منطق جور دربیاید!!!!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۶ ۲۲:۵۹

واقعا متاسفم برای خانواده شون

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۶ ۲۳:۳۹

عزیزان،ما که انجا نیستیم ونبودیم،،که ببینیم چه مشکلاتی بوده،،در مواقعی،،واقعا بیمار باید به مرکزی که بیست و چهارساعت دکتر داره منتقل بشه،،چون هزینه ها بسیار بالا میره،وباید بتونن پرداخت کنن..واز انجایی که من اطلاع دارم.ایشان منزلشان اجاره ای هست..وفقط یک پسر دارن..که ایشان هم نیست..وفقط همسرشان هست با اینهمه مشکلات..اقای رویگری کمی هم اختلالات ذهنی دارن..وباید در مرکز درمانی بستری بشن..نمیخاد حتما ایدز،یا بیماری واگیر داشته باشی،،همین الزایمر،،همین روان پریشی،بسیار بد و خطرناک هست،،بیایید عحولانه قضاوت نکنیم

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۷ ۱۷:۱۰

رضا رویگری .در قلب مردم جا دارد .من از استان فارس شیراز .هستم از طرف داران پرپا قرص ایشون هستم .خانوم کریمی .طبق صحبتهای خودتون .شما تا چند سال پیش که با ایشون ازدواج کردی .در مصاحبه گفته بودید اصلا ایشون ندیده بودید حتی با اینکه ایشون چقدر مشهور بودن .در جریان مگه نیستید مردم چقدر رضا عزیز دوست دارن که ایشون منتقل کردید .به کهریزک .ممنوع ملاقات و....هر مشکلی داشته باشه ما مردم در کنار رضا هستیم