• یکشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۷:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401020401271
  • خبرنگار : 50184

رئیس سازمان لیگ کاراته:

۸۰۰۰ نفر در "کاراته وان" میهمان کرمانشاهی‌ها می‌شوند

۸۰۰۰ نفر در "کاراته وان" میهمان کرمانشاهی‌ها می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان لیگ کاراته پیش بینی کرد در رقابت های مرحله دوم سومین دوره کاراته وان ایران حدود هشت هزار نفر میهمان کرمانشاه شوند.

سعید خرمی در حاشیه سفر به کرمانشاه در جمع خبرنگاران، بااشاره به در پیش بودن رقابت های لیگ کاراته وان به میزبانی کرمانشاه، اظهار کرد: در این سفر زیرساخت های کرمانشاه برای این میزبانی مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: باتوجه به تلاش مجموعه ورزش کرمانشاه و هماهنگی هیات کاراته با سایر ادارات و نهادهای مختلف، به نظر می رسد یکی از بهترین دوره های برگزاری رقابت های لیگ کاراته وان را در کرمانشاه داشته باشیم.

رئیس سازمان لیگ کاراته به آمادگی سالن مجموعه ورزشی امام(ره) کرمانشاه، خوابگاه ها و امکانات پیش بینی شده در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: منتظر اتفاقات خوبی در کرمانشاه هستیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود حدود دو تا سه هزار نفر در این مسابقات شرکت کنند، افزود: باتوجه به اینکه این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید خواهد بود، در رده های سنی نونهالان و نوجوانان، شرکت کنندگان به همراه خانواده هایشان به کرمانشاه خواهند آمد، بنابراین برآورد می شود حدود هفت تا هشت هزار نفر میهمان مردم این شهر باشند.

خرمی در ادامه با تاکید بر حمایت های فدراسیون از میزبانی کرمانشاه، اعلام کرد: فدراسیون کاراته آمادگی برگزاری انواع مسابقات در رده های سنی مختلف و با جمعیت متفاوت را دارد و هیات کرمانشاه هم به عنوان زیرمجموعه فدراسیون توانایی برگزاری این مسابقات را خواهد داشت و ماهم حمایت های لازم را از آن داریم.

به گفته این مسئول، نفرات برتر رقابت های کاراته وان در هر رده سنی و اوزان مختلف در پایان هر سه مرحله این لیگ برای رقابت های کاراته وان ترکیه انتخاب خواهند شد.

دومین مرحله از سومین دوره رقابت های لیگ کاراته وان ایران ۱۷ اردیبهشت در کرمانشاه آغاز می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha