• یکشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401012816231
  • خبرنگار : 50006

استاندار آذربایجان شرقی:

رمز پیشرفت و توسعه اهر، تهیه نقشه راه و ترسیم چشم‌انداز برای آینده است

رمز پیشرفت و توسعه اهر، تهیه نقشه راه و ترسیم چشم‌انداز برای آینده است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، رمز پیشرفت و توسعه شهرستان اهر را تهیه‌ی نقشه راه و ترسیم چشم انداز مناسب برای آینده عنوان کرد.

عابدین خرّم در جمع مسئولان شهرستان اهر گفت: تنها راه رسیدن به پیشرفت و توسعه در این شهرستان تهیه‌ی نقشه راه و چشم انداز است که از مسئولان و فرماندار جدید این شهرستان درخواست می‌کنم با تهیه‌ی نقشه راه و چشم انداز در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و... ارزش افزوده در این حوزه‌ها را افزایش دهند.

وی افزود: باید نسبت به ظرفیت‌های استانی و شهرستانی در بحث کشاورزی،  صنعت و معدن و خدمات ارزش افزوده را افزایش دهیم و با توجه به اینکه آذربایجان شرقی جزو استان‌های رتبه اول معدنی است، باید ارزش افزوده را در این حوزه افزایش دهیم.

خرّم همچنین پیشرفت و رونق اقتصاد شهرستان اهر را در گروی برنامه ریزی دقیق و اصولی برشمرد و گفت: با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی می‌توان به پیشرفت و توسعه دست یافت و در این راستا باید بخش خصوصی نیز وارد عمل شوند و سرمایه گذاران بخش خصوصی با همکاری دولت برای ارتقاء و رشد بالای ۱۰ درصدی در جامعه که قابل دسترسی است، همکاری کنند.

وی یادآور شد: برای این منظور از سرمایه گذاران، نخبگان، فعالان مراکز دانش بنیان، اهالی علم و دانش می‌خواهیم در جهت رسیدن به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال ما را یاری کنند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تشکیل مجمع پیشرفت و عدالت در شهرستان اهر افزود: ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه کشاورزی، جامعه عشایری، گردشگری، صنعت و معدن و صنایع دستی و... بسیار غنی است که امیدواریم با تشکیل مجمع پیشرفت و عدالت زیست بوم این شهرستان مشخص و با همکاری کلیه‌ی مسئولان و سرمایه گذاران با شناسایی ظرفیت‌ها و سرمایه گذاری بر روی آنها هر سال شاهد پیشرفت و آبادانی و اشتغال پایدار در این شهرستان باشیم.

خرّم گفت: دولت سیزدهم در چند ماه اخیر اقدامات اساسی و جهادی بزرگی انجام داده است که توانسته است با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های بانکی دولت‌های قبلی را پرداخت و همچنین تورم را کاهش دهد و در آذربایجان شرقی نیز در فصل سرد سال تخفیفاتی در خصوص قیمت مصرفی گاز و برق و آب خانگی و صنعتی انجام و در امر معیشت مردم نیز خوشبختانه مشکلی نداشته است.

وی در ادامه افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برای استقرار ساختار، مکتب و توحید هزینه سنگینی پرداخت کرده است که شهدا مهمترین این جریان هستند.

خرّم گفت: ایران اسلامی با وجود توطئه‌های خصمانه دشمنان و در راس آنها آمریکا، اسرائیل با اقتدارتر و با صلابت.تر از همیشه به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کند.

وی، ترویج مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را در جامعه مهم برشمرد و افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی توانست ارتش امت اسلامی را تشکیل و خاری در چشمان دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد و بعد از شهادت این بزرگوار که در تمام جهان نامش طنین انداز شد و همچنان راه و اهداف این عزیز سفر کرده ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه یکی از سخترین و مهمترین عامل درخدمت به مردم را تربیت قشر جوان و نوجوان جامعه ذکر کرد و گفت: مهمترین رسالت خانواده‌ها، علما، حوزه‌های علمیه، د انشگاه‌ها، اساتید و معلمان تربیت نیروی جوان جامعه برای رسیدن به آینده درخشان در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha