• شنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401012716028
  • منبع : نمایندگی اردبیل

موانع مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر برطرف می شود

موانع مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر برطرف می شود

ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین گفت: موانع مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر برطرف می شود.

 صدیف بدری در جلسه با مسئولان و سرمایه گذاران پل هیر با اشاره به اینکه پل معلق شیشه ای هیر نقش اساسی در توسعه  اقتصادی وگردشگری منطقه داشته است، خاطر نشان کرد: همت و تلاش میراث فرهنگی استان و سرمایه گذاران و مدیران مجموعه این مجموعه قابل ستودنی است چرا که این پروژه گردشگری منطقه را از بمبست خارج کرده است و ما قدردان آنها هستیم.


وی بر رفع موانع مجموعه پل معلق شیشه ای هیر تاکید کرد و گفت: تا ماه آینده برخی موانع پروژه پل هیر ازجمله ساماندهی جاده ورودی وخروجی و سندمالکیت مجموعه برطرف می شود.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: باید با ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران مجموعه و رفع موانع پروژه پل هیر شاهد عملیات اجرایی فازهای بعدی این پروژه گردشگری در هیر باشیم.

جاده ورودی وخروجی پل معلق شیشه ای هیر در روزهای  آینده آسفالت می شود


در ادامه معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: با اهتمام ویژه مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل جاده منتهی به پل معلق شیشه ای هیر درروزهای آینده آسفالت می شود تا دغدغه سرمایه گذاران و مدیران مجموعه برای استقبال از گردشگران برطرف شود.

 میرجعفریان اضافه کرد: استاندار اردبیل تاکید جدی به رفع موانع پل شیشه ای هیر دارد به طوری که در همین راستا امروز این جلسه برگزارشد و مصوبات جلسه که شامل ساماندهی و آسفالت جاده ورودی و خروجی پل معلق شیشه ای هیر و ارائه سندمالکیت به سرمایه گذار درروزهای آینده محقق می شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل از حمایت همه جانبه ازسرمایه گذاران و مدیران پل معلق شیشه ای هیر برای توسعه مجموعه وراه اندازی فازهای بعدی مجموعه خبرداد.

موانع مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر برطرف می شود

محمد حسن امیدوار مدیرعامل پل معلق شیشه ای هیر در این جلسه از آمادگی مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر برای استقبال از گردشگران در تعطیلات عید فطر خبرداد و افزود: رضایت گردشگران و خدمات دهی مناسب به گردشگران اولویت اساسی مجموعه است.


وی خواستار رفع برخی موانع پروژه ازجمله ساماندهی وآسفالت جاده پل معلق شیشه ای هیر و ارائه سندمالکیت به سرمایه گذاران مجموعه شد.


امیدوار از حمایت های مدیرکل میراث فرهنگی استان و مسئولان استان و شهرستان و نمایندگان منطقه قدردانی کرد و گفت: فازهای هیجانی و بکر دیگری در مجموعه پل هیر ایجاد می شود.


رسول  صادقی مدیرپروژه پل هیرنیز با قدردانی از مسئولان حوزه گردشگری  خواستار نصب تابلوی معرفی پل معلق هیر در جاده اصلی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha