• پنجشنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401012514629
  • منبع : نمایندگی ایلام

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

جهاد تبیین وظیفه‌ای همگانی است

جهاد تبیین وظیفه‌ای همگانی است

ایسنا/ایلام نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: «جهاد تبیین» یک وظیفه همگانی است و هر کسی که می‌تواند، باید اقدام کند،

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار»در وبینار«جهاد تبیین و رسالت دانشگاهیان» اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، همگان بویژه دانشگاهیان  را به جهاد تبیین فرا خواندند و به عنوان فریضه ای قطعی و فوری نباید این امر رهبری همانند بعضی دیگر از مطالبات ایشان زمین بماند بلکه باید به صورت جهادی و فوری و عملیاتی دستاوردهای انقلاب و کارآمدی نظام اسلامی و شکست برنامه های دشمنان مورد تاکید واقع شوند.

وی گفت : «جهاد تبیین» موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند.
کریمی‌تبار با بیان اینکه «جهاد تبیین» یک وظیفه همگانی است و هر کسی که می‌تواند، باید اقدام کند،تصریح کرد: خطابی عمومی که همه افراد جامعه در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی مردم ایران، مخاطب آن هستند و می‌توانند ایفای نقش کنند؛ اگرچه مسئولان در این زمینه وظایف سنگین‌تری بر دوش دارند.

وی با اشاره به نقش جهاد تبیین در  انقلاب اسلامی مردم ایران گفت:هنگامی که به‌رغم تمام دشمنی‌های سخت دشمنان انقلاب، جشن چهل سالگی این انقلاب برگزار شد، رهبر انقلاب بیانیه «گام دوم انقلاب» را صادر فرمودند، این در حالی بود که یأس‌آفرینی نسبت به دستاوردهای انقلاب در تبلیغات جهانی و همچنین از سوی معاندان انقلاب در اوج قرار داشت. در بهترین زمان این موضوع را مطرح کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: از موضوعات مهم در این زمینه، تصویرسازی غلط و وارونه جلوه دادن حقایق و دستاوردهای انقلاب توسط دشمنان بوده است، از یک سو با پررنگ کردن نقاط ضعف و از سوی دیگر با تطهیر رژیم پهلوی درپی کتمان دستاوردهای انقلاب و ایجاد حس غفلت نسبت به پیشرفت‌های کشور در سال‌های اخیر هستند.
 کریمی‌تبار در پایان از دانشگاه پیام نور بخاطر تشکیل قرارگاه جهادتبیین تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha