• چهارشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401012413518
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

راه نفوذ به تیم سیرجان را می‌دانستیم

راه نفوذ به تیم سیرجان را می‌دانستیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال مبارکه سپاهان با بیان اینکه برای بازی مقابل سیرجان برنامه خاصی داشتیم، گفت: خوشحالیم که بعد از سال‌ها توانستیم تیم سیرجان را شکست دهیم و به آینده امیدوارتر شویم.

بیان محمودی شامگاه (سه‌شنبه، ۲۳ فروردین‌ماه) پس از اولین برد سپاهان مقابل شهرداری سیرجان و از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا باید  به خبرنگاران و رسانه‌ها که همیشه تیم ما را حمایت کردند، خسته نباشید بگویم و همچنین از تمام بازیکنانم که امروز از جان مایه گذاشتند و تک تک خطوط را حفظ کردند، تشکر کنم. نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم.

وی افزود: برای این بازی خیلی وقت بود برنامه داشتیم و بعد از ۵ سال موفق به برتری مقابل تیم شهرداری سیرجان شدیم، بازیکنان تیم با تمام وجود می‌خواستند که این بازی را ببرند و این اتفاق رقم خورد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص عملکرد بازیکنانش اضافه کرد: در این فصل  حتی روی نیمکت نیز بازکین ضعیف نداریم و این دست ما را باز گذاشته و در تمرین‌ها فقط رقابت بر سر این است که چه کسی در زمین باشد، اما در کل مهم نتیجه است و این برد را به مجموعه مدیریتی فولاد مبارکه سپاهان تبریک می‌گویم. 

وی خاطرنشان کرد: تیم سیرجان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از چه نقاطی می‌توان  به تیم سیرجان نفوذ کرد و ضربه زد.

محمودی گفت: ما دو بازی مهم دیگر داریم و کارمان مقابل شهرداری بم نیز سخت است، با روحیه مضاعفی که تیم به دست آورده،  هم قسم شدیم که آن بازی را هم ببریم و جایگاهی که شایسته نام فولاد مبارکه سپاهان است، به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص مصدومیت زیاد بازیکنان تیم شهرداری سیرجان و وقفه‌های بازی اظهار کرد: در مورد آنها چیزی نمی‌دانم، اما بازیکنان ما خوب بازی کردند.

وی همچنین در خصوص تماس مدیر عامل باشگاه سپاهان و بازیکنان کادر تیم مردان از عربستان، گفت: این تماس باعث روحیه مضاعف بچه‌ها شد و صحبت مدیر عامل محترم و بازیکنان تیم مردان  با بازیکنان تاثیر مثبت داشت و این برای روحیه بچه‌ها خوب بود.

محمودی در خصوص داوری تصریح کرد: داور نیمه اول، ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت و این عجیب بود، اما چیز خاصی نبود و باعث به هم ریخته شدن روند بازی نشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha