• سه‌شنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401012313293
  • خبرنگار : 50134

مدیرکل زندانهای استان:

۳۰ زندانی رمضان امسال در آذربایجان غربی آزاد می شوند

۳۰ زندانی رمضان امسال در آذربایجان غربی آزاد می شوند

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی از آزادی ۳۰ زندانی در ماه رمضان امسال خبرداد.

مجتبی محمدی امروز ۲۳ فروردین در مراسم تقدیر از فعالین پویش های آزادسازی مادران زندانی جرائم غیر عمد در استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری با کمک و همکاری ستاد فرمان اجرایی امام ۳۰نفر زندانی در استان آزاد می شوند. 

وی بااشاره به آمار زندانیان زن آزادشده طی سال گذشته افزود: در سال گذشته با همت خیرین ۱۷ زندانی زن جرائم غیر عمد و مالی با مجموع بدهی ۱۶میلیارد تومانی آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اداره کل آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت های مردمی و خیرین است، تصریح کرد: قطعا به تنهایی نمی توان به مقابله با آسیب های اجتماعی پرداخت بنابراین برای مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند همکاری همه تشکل ها، سمن ها ، موسسات خیریه و دیتگاه ها هستیم.

مدیر کل امور زندان های آذربایجان غربی اظهار کرد: در چند سال گذشته با شیوع کرونا مردم با مشکلات اقتصادی روبرو شدند و همین باعث شد به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی عده ای به حبس محکوم شوند.

مجیدی با اشاره به اینکه در ۴ماه گذشته اقدامات خوبی در بحث کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان داشتیم یادآور شد: پویش " خاتم سلیمانی" از جمله این پویش ها بود که در سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار و به عنوان یک پویش شاخص در کشور انتخاب شد.

مدیر کل امور زندان های آذربایجان غربی اظهار کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی، تغییر ایده و روش و فکر زندانیان و اشتغال آنها همکاری و حمایت تمام دستگاه ها و متولیان فرهنگی و حمایتی نیاز است.

وی ادامه داد: زندانیان آزاد شده برای ادامه زندگی و عدم برگشت به زندان نیازمند حمایت و دریافت تسهیلات هستند، متولیان امر باید تا حدامکان در اعطای تسهیلات بانکی به آنها با ملایمت برخورد کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha