• سه‌شنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401012312656
  • خبرنگار : 71649

غفوری: ناپاک‌تر از این فوتبال ندیده‌ام/ قسم می‌خورم این طبیعی نیست!

غفوری: ناپاک‌تر از این فوتبال ندیده‌ام/ قسم می‌خورم این طبیعی نیست!

کاپیتان استقلال گفت: چگونه عده‌ای حرف از فوتبال پاک می‌زنند؟ من ناپاک‌تر از این فوتبال ندیدم.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری پس شکست استقلال مقابل نساجی و حذف از جام حذفی اظهار کرد: ما این بازی‌ را برده بودیم. ابتدا باید از هواداران عذرخواهی کنیم که با وجود موقعیت‌هایمان نتوانستیم گل بزنیم. حق‌ هواداران این نبود ورزشگاه را با ناراحتی ترک کنند. در بحث داوری ببینید چگونه گل ما را حساب نمی‌کنند و پنالتی ما را نمی‌گیرند. مگر می‌شود گل صد درصد ما را نگیرند؟ قبلا داوران در ورزشگاه آزادی با تمام وجود قضاوت می‌کنند و سعی می‌کردند اشتباه نکنند اما ببینید امروز چگونه گل ما را خطا می‌گیرند.

او ادامه داد: واقعا نوبر است. من روی صحنه گل اعتراض داشتم و قلم بندم را به زمین زدم. داور چه صحنه‌ای را می‌بیند؟ انگار کمک داور ویدیویی بیاید کاسبی عده‌ای تعطیل می‌شود. هر چه صحنه را نگاه کردم متوجه نشدم چگونه این گل رد شده است. تیم جوان ما را اینگونه به زمین زدند. سال گذشته پای رشید مظاهری از خط رد نشده بود اما پنالتی را برگرداندند. نمی‌دانم چرا نمی‌خواهند استقلال قهرمان نشود.

مدافع استقلال اضافه کرد: همه می‌آیند ماست مالی می‌کنند و به یک شکلی صحنه گل آرمان رمضانی را خطا اعلام می‌کنند. قسم می‌خورم این طبیعی نیست. مگر چنین چیزی می‌شود؟‌ مگر می‌شود جلوی هواداران‌مان سرمان را ببرند؟ چگونه حرف از فوتبال پاک می‌زنند؟ من ناپاک‌تر از این فوتبال ندیده‌ام. همه باشگاه‌ها مد شده است بیانیه می‌دهند. نساجی قبل از بازی بیانیه داده که نگران داوری است. ببینید اکنون چه شد! آیا نتیجه برمی‌گردد؟

او ادامه داد: واقعا شرم آور بود. برخی‌ از دوستان می‌خندند که این اتفاق برای استقلال افتاد اما واقعا شرم آور بود. ما هزاران بار گفتیم VAR بیاورید اما از آوردن سیستم کمک داور ویدیویی عاجزند. کسی پاسخگو نیست و شرم آور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۰۱:۴۴

جناب وریا خودت یکی ازعوامل باخت بودی بااین بازی بدت

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۰۷:۴۴

نمی‌دانم چرا نمی‌خواهند استقلال قهرمان نشود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۰۹:۳۴

این حرف را باید زمانی میزدید که حق مسلم تراختور خورده شد تا شما با تیم زرد قهرمان شوید.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۱۲:۴۲

واقعا ادم حیرت می کنه از این صحبت ها مگر بعد بازی هم فیلم بازی را ندیدند؟!!!!!!! اون صحنه که خیلی اشکار بود رمضانی بازیکن نساجی را هل داد و به دروازه بان خورد و هر دو رو زمین افتادند. این مشکوک س؟ این ناپاک ست که خطا را خطا گرفته؟ از اول فصل تا الان بارها به سود استقلال داوری شده ده ها پنالتی برای اونا گرفتند بیشترین پنالتی امسال برای همین ها گرفته شده بعد میگن فوتبال ناپاک ست. حقیقتا هم ناپاک س! یک بار دیگه تصاویر نیمکت را بعد از اون شوت که به دیرک خورد نیم متر اینور خورد را ببینید. تا متوجه شوید چقدر در تصویر حقیقت اشتباه عمدی دارین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۱۴:۰۱

استقلال بدبخت شده دست داور شد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۱۵:۵۵

واقعامتاسفم برای تیم داوری کشورمون