• سه‌شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401011608018
  • خبرنگار : 50378

معاون فرهنگی شهردار مشهد خبر داد

برپایی ۵۷ تور مشهدگردی با استقبال ۲۵۰۰ نفر

برپایی ۵۷ تور مشهدگردی با استقبال ۲۵۰۰ نفر
عکس آرشیوی است

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برپایی ۵۷ تور مشهدگردی با اتوبوس‌های یک و ۲ طبقه و با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر طی ایام نوروز در مشهد خبر داد.

حسین باغ‌گلی در تشریح جزئیات اقدامات این مجموعه برای نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: اوج برنامه‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با جشنواره هنرهای شهری همراه بود که توانست نظر مثبت زائران و مجاوران بارگاه نورانی امام هشتم(ع) را جلب کند.

وی همچنین به ۲۸ سرفصل خدمت در روزهای نوروزی امسال توسط سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: در این ایام خدمات مختلفی به زائران و مجاوران شهر امام رضا(ع) ارائه شد و هر سرفصل مخاطبان زیادی را نیز همراه خود کرد.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به بیش از ۸۰ هزار مراجعه به پایگاه‌های راهنمای زائر شهر اشاره کرد و گفت: همچنین در این راستا افزون بر ۳۶ هزار محصول فرهنگی در این مراکز به زائران نوروزی ارائه شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر از خانه داروغه، ۵۹ هزار نفر از نمایشگاه صنایع‌ دستی جلوخان فردوسی و ۷۰۰۰ نفر از نمایشگاه‌های مستقر در بوستان وفا و کوه‌پارک بازدید به عمل آوردند.

باغگلی ضمن اشاره به فعالیت ایستگاه استقبال از زائر محور نیشابور مشهد یادآور شد: ۸۵ برنامه فرهنگی در این ایستگاه برگزار شد و حدود ۵۰ هزار نفر از این برنامه‌های منحصر به‌ فرد استفاده کردند.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه‌های مشابهی در ایستگاه‌های استقبال از زائر واقع در پایانه مسافربری امام رضا(ع) راه‌آهن، محور قوچان مشهد و بوستان زائرپذیر غدیر برپا شد که در مجموع افزون بر ۲۴۰ هزار نفر از این خدمات بهره برده‌اند.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد همچنین به اجرای ۲۰۰ سرود خوش آمدگویی و استقبال در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این اجراها در حضور بیش از ۷۲ هزار نفر از زائران نوروزی مشهد صورت گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد وی ادامه داد: تولید و پخش مجموعه کلیپ‌های ارتقای فرهنگ میزبانی در قالب موشن‌گرافیک، خدمات فروش بلیت اتوبوس‌های برون‌شهری در مراکز راهنمای زائر، تعمیر، تجهیز و بهسازی مراکز راهنمای زائر، برگزاری مسابقات پیامکی ویژه نوروز با موضوعات حرم‌شناسی و مشهدشناسی و راه‌اندازی سامانه میزبان(سامانه مجازی راهنمای زائر) از مهم‌ترین اقدامات این سازمان برای ایام نوروز بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha