• پنجشنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401011104555
  • خبرنگار : 71647

معرفی سریال های رمضانی به همراه ساعت پخش

معرفی سریال های رمضانی به همراه ساعت پخش

تلویزیون در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱ با چهار سریال به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.

به گزارش ایسنا، «نجلا ٢»، «از سرنوشت ۴»، «خوشنام» و «مسافران شهر» ، چهار سریال‌های مناسبتی تلویزیون برای ماه رمضان ۱۴۰۱ هستند.

شبکه یک

سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی در ایام‌ماه مبارک رمضان هر شب بعد از خبر ساعت ۲۱ از شبکه یک پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال می‌خوانیم: از مکافات عمل غافل مشو ، گندم از گندم بروید جو ز جو .

برخی بازیگران سریال تلویزیونی خوشنام عبارتند از:
حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر و رابعه مدنی.

معرفی سریال های رمضانی به همراه ساعت پخش

شبکه دو

سریال «از سرنوشت ۴» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان در ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«از سرنوشت» تاکنون سه فصل را پشت سر گذاشته است و فصل چهارم موانع تولید داخل بر سر راه جوانان و تشویق به تولید دانش‌بنیان را دنبال می کند.
برخی بازیگران «از سرنوشت ۴» عبارتند از:  مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داوودنژاد، ساناز سعیدی، سید مهرداد ضیایی، نگین صدق گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی و رضا بنفشه خواه.

«از سرنوشت ۴» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن‌می رود.

معرفی سریال های رمضانی به همراه ساعت پخش

شبکه سه

شبکه سه سیما، پخش فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی را که از اول فروردین آغاز شده تا پایان ماه رمضان ادامه می‌دهد. این سریال در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه پخش می شود.

فصل یکم «نجلا»، مهر ۱۳۹۹ هم‌زمان با اربعین حسینی روی آنتن رفت.
حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان برخی بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. 

معرفی سریال های رمضانی به همراه ساعت پخش

شبکه پنج

«مسافران شهر» سریال رمضانی شبکه پنج است.
این سریال که در ژانر ملودرام اجتماعی به معضلات روز جامعه می پردازد، نگاهی ویژه به رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس و ایثارگران دارد.
سریال «مسافران شهر» به صورت اپیزودیک طراحی شده است و هر اپیزود حول یک شخصیت اصلی و با داستانی متفاوت در چند قسمت طراحی شده که با یک خط داستانی مشترک، همه اپیزودها را به هم مرتبط کرده است.
تهیه کننده «مسافران شهر» پرویز امیری است و سیروس حسن پور و احمد معظمی از جمله کارگردان های این سریال اند.
از بازیگران «مسافران شهر» می‌توان به حبیب دهقان نسب، اسماعیل محرابی، ویدا جوان، آشا محرابی، شهرام قائدی، پوراندخت مهیمن، فریبا کوثری، شهرزاد کمال زاده و نسرین نکیسا اشاره کرد.
سریال «مسافران شهر» از ابتدای ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۳ خواهد بود.
 

معرفی سریال های رمضانی به همراه ساعت پخش


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۱ ۰۲:۵۹

دمتون گرم با این سریال های ضعیف که صدا و سیما میسازد آخه نجلا و از سرنوشت سریال هستش مل همون اولیش رو هم ندیدیم دو تا سریال طنز مناسبتی قوی مثل قدیم بسازین این سریال ها چیه آخه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۱ ۰۵:۲۲

سلام لطفا در ماه رمضان سریال های طنز پخش کنید. نه جدی. ممنون

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۱ ۱۴:۲۱

صدا و سیما هرچی تکراری بزاره کسی ایراد نمیگیره .چون شبکه های ماهواره ای جبران میکنند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۱ ۲۰:۰۳

اخیش میخواد از سرنوشت رو بده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۱ ۲۱:۰۴

تلویزیون با این عریض و طویل برای این مملکت نباشه بهتره همان سه شبک اوایل انقلاب کفایت میکنه..نمی دان این نظر سنجی را از کجا می گیرید. همه مردم رو به شبکه خانگی آوردند.....

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۲ ۰۶:۰۱

حیف این بودجه و ثروت عظیمی که خرج این صداوسیما با این تولیدات ضعیف میشود، تولیداتی که دیگر مخاطبان چندانی ندارد، بنده در سال فقط عیدنوروز و ماه رمضان از تلویزیون ایران استفاده میکردم برای دیدن همین سریال های مناسبتی که این هم از امسال دیگر با چنین تولیدات ضعیفی تمام شد، کلأ صدا و سیمای ملی را باید جمع نمود.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۱۹:۲۱

خیلی خوب

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۱۹:۴۰

آخ جون. از سرنوشت و خوشنام

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۴ ۲۱:۴۰

سلام چرا گفتید بعد از خبر ساعت ۲۱ خب ساعت دقیق سریال و بگید چرا اذیت میکنید ما الان یک ساعت نشستیم تا شروع بشه . با تشکر

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۲۳:۱۸

امسال خیلی سریالهای ماه رمضان ضعیف هستن ما فقط ماه رمضان سریال میدیدیم لااقل خستگی مون یکم در میامد امسال فقط میزنیم این شبکه اون شبکه هیچی به هیچی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۵ ۱۲:۱۰

نقطه ضعف سریال نجلا خیلیا شاید سواد ندارن حتی زیر نویس نمیتونن بخونن خدایش چه جوری این فیلم رو ساختین مشترک با بازیگران لبنان 😐😐😐😐😐😐😐😐

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۹:۳۴

سریال های خوبی در ماه رمضان ساختید ولی از سرنوشت از همشون بهتره نجلا که فیلم جنگیه خوشم نمیاد سریال خوشنام هم زیاد خوش نیست ولی از سرنوشت ۴ واقعا عالی دمتون گرم که پخشش کردین