• جمعه / ۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401010501944
  • خبرنگار : 50022

امام جمعه کرج:

حرکت غیرعلمی به مقصد نمی‌رسد

حرکت غیرعلمی به مقصد نمی‌رسد

ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: در مسیر غیر علمی حرکتی به مقصد نمی‌رسد و باید بر اساس علم به موفقیت دست یافت.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در نماز جمعه پنجم فروردین ماه کرج با بیان اینکه پیام نوروزی رهبری معظم انقلاب دارای توصیه به امید آفرینی در سطح جامعه بود گفت: امید و امید آفرینی در جامعه مطلب مهمی است که مورد توجه و توصیه رهبری معظم انقلاب است و باید مورد توجه همه قرار گیرد.

حسینی همدانی افزود: امیدواری به آینده پیشرفت‌های بزرگی از جمله در نانو، هوا و فضا و موشک به دنبال داشته و نشان از امید به آینده دارد.

وی با بیان اینکه قطعا آینده در اختیار ما است و ما این موضوع را نشان دادیم، خاطرنشان کرد: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از فرمایشات رهبری معظم انقلاب بود که در استان البرز فرصت‌های فراوانی در این حوزه برای جوانان وجود دارد.

خطیب جمعه کرج افزود: دانش بنیان عمل از روی علم و مورد تاکید دین است، در مسیر غیر علمی حرکتی به مقصد نمی‌رسد و باید بر اساس علم به موفقیت دست یافت.

حسینی همدانی در ادامه با اشاره به جنگ نابرابر و کشتار مردم بی دفاع یمن توسط متجاوزان سعودی در سال‌های گذشته، اظهار کرد: تلاش‌های سعودی برای به زانو در آوردن یمن موفق نبوده و یمن برای مقابله با دشمنان مقاوم تر از قبل شد.

امام جمعه کرج افزود: بر اساس آمار منتشر شده در طول هفت سال گذشته توسط سازمان حقوق زنان و کودکان 6264 زن و کودک یمنی در این جنگ کشته شده و هر دو ساعت 6 کودک یمنی می‌میرند و 3841 زن وکودک معلول و بیش از 4 میلیون نفر آواره شدند و چندین هزار نفر از کودکان یمنی به سرطان مبتلا شدند.

وی افزود: عربستان با پول نفت و با کمک آمریکا و غربی‌ها و با خود بزرگ بینی و توهم بزرگ برای از بین بردن خود در یمن باتلاق درست کرده است. این 7 سال نشان داد که مقاومت تنها راه حفط استقلال است.

حسینی‌همدانی گفت: اسرائیل نباید از موشک‌های ایران غافل باشد، در صورت هرگونه شرارت طلبی اسرائیل باید منتظر پاسخ کوبنده ایران باشد.

حسنی همدانی گفت: کشورهای منطقه باید از اتفاقات اخیر درس بگیرند و بدانند که آمریکا قدرت تامین امنیت در منطقه را ندارد، عصبانیت آمریکا از امارات در دعوت از بشار اسد موضوع مهمی بود که نشان داد آمریکا قدرت منطقه ای خود را از دست داده و مقاومت در مقابل استکبار همچنان پیروز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha