• سه‌شنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401010200455
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

شهردار زاهدان از ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری در بازه زمانی 3 ماهه خبر داد

شهردار زاهدان از ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری در بازه زمانی 3 ماهه خبر داد

ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار زاهدان گفت: از ابتدای سال 1401 ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری در بازه زمانی 3 ماهه صورت خواهد پذیرد

به گزارش ایسنا- براهویی با مهم توصیف کردن نظارتها؛ ضرورت ارزیابی مستمر مدیران را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال آینده ارزیابی عملکرد مدیران هر 3ماه یکبار صورت می پذیرد و در این راستا باید اهداف بر اساس بودجه و درآمدها به خوبی مدیریت شود چراکه موضوعات درآمدی به عنوان اولویت اول ما در مباحث ارزیابی مطرح و مورد توجه خواهد بود.

براهویی گفت: علی رغم تمامی مشکلات موجود در سطح شهر، شهرداری تا کنون بیش از توانش اقدامات در خور توجهی انجام داده که نمود تاثیرگذاری داشته و اکنون همه در حال کار  و تلاش هستند؛ اما با توجه به حجم بالای مشکلات در حوزه های مختلف، قطعاً شهرداری به تنهایی و با دریافت عوارض مردمی نمی تواند همه آنها را حل کند که باید طی یک برنامه ریزی مناسب جهت کاهش این معضلات به سمت و سوی سرمایه گذاری، کارهای بسیار بزگ و کمکها و حمایتهای دولتی برویم.

وی اذعان داشت:  هرچند وجود بسیاری از مشکلات موجود هیچ ارتباطی به عملکرد ما ندارد،  اما تبعات ناشی از آنها گلایه مندی و قهر مردم را نسبت به مجموعه شهرداری در پی داشته که این امر در نوع نگاه آنان مشهود است.

براهویی در ادامه ضرورت اطلاع رسانی به موقع را در تمامی حوزه ها مورد تاکید قرار داد و گفت: اطلاع رسانی از عملکردهای تمامی حوزه ها و آگاه رسانی به عموم مردم باید به خوبی و به طرق مختلف صورت پذیرد و از این طریق امید را در بین مردم ایجاد و آنان را به آینده امیدوار کرد که در این صورت می توان به افزایش اعتماد و آشتی شهروندان با مدیران خوش بین بود.

وی تصریح کرد: ترمیم 165کیلومتر حفاری حاصل از فعالیتهای دستگاه های خدمات رسان از بزرگترین پروژه های اصلاحی در دست اجرای شهرداری زاهدان است.

شهردار زاهدان گفت: موضوع استفاده از نیروی انسانی جوان و کارآمد در حوزه های مختلف به عنوان یک اصل باید مد نظر قرار گیرد که در این راستا در اختیار گذاشتن تجربیات موفق گذشتگان می تواند در تحقق اهداف بسیار مفید و موثر واقع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha