• یکشنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400122922786
  • خبرنگار : 50356

رئیس سازمان صمت استان خبر داد

رسیدگی به شکایات صنفی زائران نوروزی در خراسان رضوی شبانه‌روزی شد

رسیدگی به شکایات صنفی زائران نوروزی در خراسان رضوی شبانه‌روزی شد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز رسیدگی به شکایات زائران از صنوف در مشهد و سایر شهرستان‌های این استان به صورت ۲۴ ساعته و لحظه‌ای صورت می‌گیرد.

امیررضا رجبی در بازدید از مرکز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات سامانه ۱۲۴ اظهار کرد: امسال طرح‌های نظارتی در حوزه اقتصادی در ایام عید نوروز که شمار زیاد زائران در مشهد و خراسان رضوی حضور می‌یابند، اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح نظارتی یا آماده‌باش اقتصادی در سه حوزه ارائه کالاهای اساسی در مراکز عرضه مستقیم خدمات مختلف و رسیدگی به شکایات مردمی با کمک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های صنفی و تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: طرح نظارتی ویژه نوروز از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۰ در استان آغاز شده است.

رجبی بیان کرد: گروه‌های بازرسی در قالب گشت‌های سیار و در پایگاه‌های ثابت نظارتی در سطح شهر مشهد در بوستان غدیر، میدان بیت‌المقدس، فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری مستقر هستند.

وی گفت: رسیدگی به شکایات صنفی از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴، پیامک به شماره ۳۰۰۰۸۲۴ و حضوری از طریق پایگاه‌های مذکور و بازرسان مستقر در ساختمان معاونت بازرسی و نظارت واقع در خیابان پاسداران، پاسداران چهار انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی پاسخگویی سامانه ۱۲۴ در این ایام به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha