• چهارشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400122519987
  • خبرنگار : 50212

آغاز رزمایش راهیان نور زرندیه در نوروز ۱۴۰۱

آغاز رزمایش راهیان نور زرندیه در نوروز ۱۴۰۱

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه زرندیه از آغاز رزمایش فرهنگی راهیان نور در نوروز سال ۱۴۰۱ خبر داد.

سرهنگ پاسدار محسن صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده کاروان شهید سلیمانی شهرستان زرندیه در تاریخ هشتم فروردین‌ماه سال آینده، ۲۲۰ نفر از مردم این شهرستان را در قالب پنج دستگاه اتوبوس و چند خودروی پشتیبانی به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کاروان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، اعضای کاروان‌های راهیان نور قبل از سفر باید دو دُز واکسن پیشگیری از کرونا را تزریق کرده باشند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه از پذیرش افراد زیر ۱۲ سال یا بالای ۶۵ سال با بیماری زمینه‌ای در کاروان های راهیان نور خودداری می‌شود، ادامه داد: در اتوبوس‌های راهیان نور مامور ویژه‌ای بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نظارت دارد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت‌ها در شرایط کنونی گفت: ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با همراهی خیرین و ادارت شهرستانی تمام تلاش خود را انجام داد تا با کاستن از هزینه‌های این اردو، کمکی درخور توجه به زائران راهیان نور داشته باشد.

فرمانده سپاه زرندیه با تاکید بر آسان‌سازی سفر به مناطق عملیاتی و تأمین اسکان، غذا و محیط‌های فرهنگی، افزود: در این اعزام که به صورت خانوادگی و با اولویت سفر اولی‌ها صورت می‌گیرد، هزینه سفر برای هر نفر در مدت چهار روز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده که شامل هزینه‌های اسکان و تغذیه خواهد بود.

وی با بیان اینکه کاروان راهیان نور امسال به نام شهید سلیمانی مزین شده است، گفت: بازدید از یادمان‌های فتح‌المبین، مسجد خرمشهر، اروندکنار، نهر خین، علقمه، فکه، چزابه، شلمچه، طلاییه، هویزه و معراج شهدای شهید محمودوند اهواز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این اعزام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha