• شنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400122116425

مسئول بسیج دانشجویی فارس خبر داد:

برگزاری اردوی راهیان‌نور با اعزام ۳۲۰۰ دانشجو از فارس

برگزاری اردوی راهیان‌نور با اعزام ۳۲۰۰ دانشجو از فارس

ایسنا/فارس مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اعزام دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد ‌ گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا نیمه اول فروردین سال آینده ۳ هزار و ۲۰۰ دانشجو به این مناطق اعزام شوند.

 سعید یوسفی شنبه ۲۱ اسفند در حاشیه اعزام دانشجویان دانشگاه‌های فارس به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی و حفظ مسیر بالندگی آن نیازمند سرمایه گذاری، ترویج و تبلیغ درست مؤلفه های تأثیرگذار و فرهنگ ساز تاریخ است.

او، جریان عظیم فرهنگی راهیان نور را یکی از پرمخاطب ترین عرصه‌های فرهنگی کشور با تأثیرگذاری مثبت در فرهنگ عمومی کشور برشمرد و افزود: راهیان نور کارآمدترین و مؤثرترین راه های مقابله با جنگ نرم دشمن و استفاده از گنج عظیم دفاع مقدس و انجام جهاد تبیین است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر ایجاد عمق استراتژیک فرهنگی برای حفظ توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی از طریق تقویت و تعالی روحیه معنوی و جهادی در بستر راهیان نور، گفت: «دانشجویان مکتب سلیمانی»، شعار محوری اردوهای راهیان نور دانشجویی امسال است.

یوسفی با بیان اینکه از ۱۴ اسفند تا ۲۵ اسفند ماه امسال ۲ هزار و سیصد دانشجو از فارس به مناطق عملیاتی جنگی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور اعزام شدند، اضافه کرد: با توجه به استقبال چشمگیر دانشجویان پیش‌بینی شده که این آمار تا نیمه اول فروردین سال آینده به ۳ هزار و ۲۰۰ دانشجو برسد.

او با اشاره به استفاده از ظرفیت عظیم راویان دفاع مقدس،  عنوان کرد: در برنامه راهیان نور امسال دانشجویان از یادمان‌های فکه، طلاییه، هویزه، خرمشهر، شلمچه، دهلاویه، اروند کنار، دوکوهه، کانال کمیل، فتح المبین و... بازدید کردند. 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برگزار شده است، گفت: تزریق ۳ مرحله واکسن کرونا توسط شرکت کنندگان یکی از شرایط اعزام به راهیان نور بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha