• سه‌شنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400121713537
  • خبرنگار : 50213

بی انگیزگی، عامل اصلی ناکامی این روزهای آلومینیوم‌سازان

بی انگیزگی، عامل اصلی ناکامی این روزهای آلومینیوم‌سازان

ایسنا/مرکزی ناکامی های آلومینیوم اراک در لیگ برتر به دوازدهمین هفته متوالی رسید تا اراکی ها همچنان پس از هفته نهم، در حسرت پیروزی در لیگ باشند.

به گزارش ایسنا، آلومینیوم اراک که تا هفته نهم شگفتی ساز لیگ برتر بود و یقه تمامی مدعیان را به ترتیب گرفت، ولی به یکباره و پس از تثبیت بقا در لیگ برتر، روند نزولی خود را آغاز کرد تا خوشحالی هواداران این تیم تداوم پیدا نکند.

از آخرین پیروزی آلومینیوم در لیگ برتر ۹۰ روز می گذرد و شاگردان رسول خطیبی هجدهم آذر پس از پیروزی یک بر صفر برابر فجر سپاسی و در هفته نهم، موفق به شکست هیچ حریفی در ۱۲ هفته اخیر نشده اند و هفت تساوی و پنج شکست حاصل کار تیم خطیبی در این مدت بوده است. در واقع می توان گفت از دست دادن ۲۹ امتیاز در ۱۲ هفته، عملکرد نامطلوب نماینده اراک را از هفته دهم تا بیست و یکم نشان می دهد.

نکته مهم در مورد آلومینیوم اراک ضعف مشهود در گلزنی است؛ شاگردان خطیبی در حالی با یک گل مغلوب هوادار شدند که مشکل گلزنی این تیم مجددا نمود پیدا کرد.

اراکی ها پس از شکست ۱-۰ مقابل فولاد، ۲-۰ مقابل پرسپولیس و ۱-۰ مقابل مس رفسنجان، به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند و در ادامه با یک گل مغلوب هوادار تهران شدند. این پنجمین دیداری بود که آلومینیوم گل نزد و رکورد گل نزدن این تیم به ۴۵۰ دقیقه رسید و حتی به خدمت گرفتن چند مهاجم در نیم فصل نیز کمکی به خط حمله تیم خطیبی نکرده است.

آخرین دیداری که آلومینیوم در لیگ برتر گل زده است، مربوط به اولین دیدار نیم فصل دوم و برابر پدیده در تساوی ۲-۲ در اراک بود.

در مجموع می توان بی انگیزگی را عامل اصلی ناکامی های آلومینیوم اراک در دیدارهای اخیر لیگ برتر عنوان کرد، در حالی که شاگردان خطیبی با کسب امتیازات لازم در نیم فصل اول، بقای خود در لیگ را تا حدود زیادی قطعی کردند و این مسئله بلای این روزهای نماینده اراک شده است و البته در آینده، دلخوشی هواداران، تداوم موفقیت تیم خطیبی در جام حذفی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha