• شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400121410630

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان/ 7 قاچاقچی دستگیر و 5 خودرو توقیف شدند

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان/ 7 قاچاقچی دستگیر و 5 خودرو توقیف شدند
عکس تزیینی است.

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن  و 22 کیلو تریاک طی 3 عملیات پلیسی در استان کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"فاریاب" هنگام گشت زنی شبانه در محدوده روستای "حرمه" یک دستگاه پژو پارس عبوری از جاده های خاکی را متوقف و در بازرسی از این خودرو، 403 کیلو تریاک کشف و در ادامه یک دستگاه خودروی پراید که راه پاک کن این خودرو بود نیز توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

این مقام ارشد پلیس استان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت نیز با ردزنی و توقیف یک دستگاه وانت سایپا در محور جیرفت – دلفارد،  365کیلو تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوئیه، گزارشی از پلیس استان البرز مبنی بر دپوی یک محموله سنگین تریاک در باغی در محدوده روستای دهسرد دریافت و بلافاصله این مورد را پیگیری کردند.

وی افزود: در ادامه ماموران ضمن ارتباط مستمر با پلیس استان البرز و با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی"دهسرد"مکان دپوی مواد مخدر واقع در یک باغ را شناسایی و با جست و جوی چندین ساعته در این باغ موفق شدند چندین بسته بزرگ تریاک پنهان شده زیر خاک و لا به لای بوته ها را کشف کنند که در این رابطه نگهبان این محموله ها و در ادامه نیز با اقدامات بعدی ماموران، 4 متهم مرتبط با این محموله در نقاط مختلف دستگیر و 3 دستگاه خودرو نیز از آنان توقیف و در مجموع 254 کیلو و 500 گرم تریاک در این باغ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف یک تن و 22 کیلو و 500 گرم تریاک، توقیف 5 دستگاه خودرو و دستگیری 7 متهم طی این 3 عملیات، بر عزم جدی پلیس برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha