• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400120806100
  • خبرنگار : 71468

فرصت گرفتن کرسی مهم در وزنه برداری جهان به خطر افتاد

فرصت گرفتن کرسی مهم در وزنه برداری جهان به خطر افتاد

در حالی که مدت زمان زیادی تا پایان مهلت ثبت نام برای انتخابات فدراسیون جهانی باقی نمانده هنوز فدراسیون وزنه‌برداری ایران بلاتکلیف است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی وزنه برداری تا ۱۱ اسفند به کشورها مهلت داده است تا اسامی کاندیداهای خود را برای حضور در انتخابات این فدراسیون ارسال کنند.

نکته مهم این است که با توجه به حواشی زیادی که فدراسیون جهانی داشت و حساسیت کمیته بین‌المللی المپیک بر روی اینکه نفرات قبلی دوباره در این فدراسیون نباشند، بنابراین بهترین فرصت است تا بتوان به دنبال کسب کرسی موثری بود. 

وزنه‌برداری ایران با وجود اینکه از قدرت های جهان محسوب می شود اما کرسی تاثیرگذاری نداشته است بنابراین فرصت بسیار خوبی است که ایران بتواند پست مهمی بگیرد.  

اما در این میان بلاتکلیفی فدراسیون مسئله ساز شده است و هنوز سرپرست فدراسیون مشخص نیست و معرفی کاندیداها از ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

پنج سال پیش که انتخابات فدراسیون جهانی برگزار شد، نام رئیس فدراسیون برای پست‌های کلیدی از ریاست گرفته تا دبیرکلی و نواب رئیس و هیات اجرایی رد شد که در هیچ کدام هم رای نیاورد و حتی علی مرادی از  برخی‌ پست ها هم انصراف داد. برای انتخاباتی هم که قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۱ برگزار شود که به تعویق افتاد، باز هم همان نفرات قبل ثبت نام کردند. 

اکنون این نگرانی برای اهالی وزنه‌برداری ایجاد شده که این بلاتکلیفی فدراسیون به ضرر وزنه برداری تمام شود و نفرات قوی برای گرفتن کاندیداتوری معرفی نشوند. 

به هرحال این وظیفه وزارت ورزش است که هر چه زودتر تکلیف این فدراسیون را مشخص کند تا سرپرست فدراسیون مستقر شود و برای معرفی افراد کاندیدا در انتخابات فدراسیون جهانی تصمیم بگیرد.

  فرصت مهم گرفتن کرسی را  نباید به سادگی از دست داد و تنها راه از دست ندادن آن هم این است که وزارت ورزش هرچه زودتر تکلیف فدراسیون وزنه‌برداری را مشخص کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha