• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400120806047
  • خبرنگار : 50175

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد:

مجلس دانش‌آموزی مهم‌ترین بسترها برای تحقق اهداف در بیانیه گام دوم انقلاب است

مجلس دانش‌آموزی مهم‌ترین بسترها برای تحقق اهداف در بیانیه گام دوم انقلاب است

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: مجلس دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین بسترها برای تحقق اهداف در بیانیه گام دوم انقلاب است.

محمد مهرافزون در جلسه برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی بروجرد که امروز هشتم اسفندماه صورت گرفت، اظهار کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی پسران و دختران بروجرد در دو مقطع زمانی ۸:۳۰ صبح پسران و ساعت ۱۰:۳۰ دختران در کانون کوثر برگزار شد.

وی تصریح کرد: نسل آینده به‌عنوان پیشگامان تمدن نوین اسلامی با شرکت در مجلس دانش‌آموزی یک موقعیت تربیتی را به تمرینی برای مدیریت دموکراسی، در راستای حکومت مردم‌سالاری دینی تبدیل می‌کنند.

وی مجلس دانش‌آموزی را یکی از مهم‌ترین بسترها برای تحقق اهداف در بیانیه گام دوم انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم از ظرفیت مجلس دانش‌آموزی به‌عنوان بازوهایی توانمند برای برنامه‌های آموزشی و پرورشی استفاده کرد آن‌ها با ترویج فرهنگ مشارکت‌جویی، تعاون و همکاری، مسئولیت‌پذیری و زمینه‌سازی برای مشارکت فکری و عملی دانش آموزان در عرصه‌های مختلف آموزش‌وپرورش راه‌های رسیدن به خودباوری را در خود هموار می‌سازند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد بهترین راهکارهای آموزشی و پرورشی در نظام تعلیم و تربیت زاییده تفکرات و نشست‌های مجلس دانش‌آموزی دانست و بیان کرد: نسل آینده به‌عنوان پیشگامان تمدن نوین اسلامی با شرکت در مجلس دانش‌آموزی یک موقعیت تربیتی را به تمرینی برای مدیریت دموکراسی، در راستای حکومت مردم‌سالاری دینی تبدیل می‌کنند تا به اهداف اصلی این مجلس که آشنا سازی دانش آموزان با مقوله‌های فرهنگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی و تقویت هویت اسلامی و ایرانی و تحکیم و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی است دست یابند.

مهرافزون ادامه داد: باید روز به روز فرهنگ مطالبه‌گری و پرسشگری و رسیدن به اهداف اثربخش بین دانش‌آموزان نهادینه‌تر شود و لازم است مجلس دانش‌آموزی این تشکل غیرسیاسی و غیرانتفاعی که یکی از بهترین گزینه‌ها برای نهادینه‌سازی این فرهنگ است بیشتر رونق بگیرد.

گفتنی است، در حاشیه این انتخابات هریک از کاندیدها در زمان ۳ دقیقه ضمن معرفی، اهداف و برنامه‌های خود را نیز بیان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha