• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400120403684
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست فرمانداری کاشان:

تمرکز سامانه ۱۱۸ سبب نارضایتی مردم کاشان شده است

تمرکز سامانه ۱۱۸ سبب نارضایتی مردم کاشان شده است

ایسنا/اصفهان سرپرست فرمانداری کاشان گفت: خدمات دهی سامانه ۱۱۸ پس از تمرکز آن در مرکز استان اصفهان سبب نارضایتی مردم شریف در مناطق مختلف شهرستان کاشان شده است.

محمد شریف زارعی، امروز(چهارشنبه، ۴ اسفند) در نشست بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان کاشان، اظهار کرد: کاشان، دومین شهر پرجمعیت استان اصفهان است و جمعیت بالای این شهرستان می طلبد تا مسئولان استان نگاه ویژه ای داشته باشند تا مردم برای دریافت خدمات از سامانه ۱۱۸ دچار مشکل نشوند.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن طولانی مدت مردم برای دریافت خدمات و عدم شناخت کافی اپراتورهای این سامانه از منطقه کاشان سبب پاسخگویی طولانی مدت و یا بی نتیجه‌ای می‌شود که آسیب‌هایی بیشتر را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری کاشان از مدیرکل مخابرات استان اصفهان خواستار احقاق مطالبه به حق مردم در خصوص مستقل شدن سامانه ۱۱۸ ویژه شهرستان کاشان شد تا اقدام لازم در این خصوص عملیاتی شود.

مدیرکل مخابرات استان اصفهان نیز در این نشست گفت: مشکلات موجود در جوابگویی  ۱۱۸ یکی از مطالبات به حق مردم است که در آینده نزدیک با همکاری مخابرات ایران مرتفع می شود.

اسماعیل قربانی اظهار کرد: متمرکز شدن سامانه ۱۱۸مشکلاتی را برای مردم شهرهای پر جمعیت استان از جمله کاشان به وجود آورده است که در پی برطرف شدن آن اقداماتی صورت گرفته و اجرایی می شود.

وی افزود: افزایش سرعت اینترنت یکی دیگر از مطالبه‌های مردمی است که در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده و با توسعه خط تلفن همراه و ثابت در نقاط دور دست در صدد رفع این مشکل هستیم.

مدیرکل مخابرات استان اصفهان تصریح کرد: در سال جدید ۳۵۰ نقطه روستایی و شهرهای کوچک در استان اصفهان با تعمیر تجهیزات فنی از سرعت بالای اینترنت بهره مند می‌شوند و جای نگرانی برای کاربران اینترنتی و دانش آموزان نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، نشست بررسی مشکلات مخابرات منطقه کاشان، عصر چهارشنبه با حضور مدیرکل مخابرات استان اصفهان در فرمانداری کاشان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha