• پنجشنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۵:۰۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400120403579
  • خبرنگار : 90047

احتمال اعزام ۶ شناگر به بازیهای پاراآسیایی چین

احتمال اعزام ۶ شناگر به بازیهای پاراآسیایی چین

انجمن شنای معلولان از احتمال اعزام ۶ شناگر به بازیهای پاراآسیایی چین خبر داد و گفت: تلاش بر این است که در این دوره تعداد نفرات بیشتری را عازم‌ چین کنیم.

محمدحسین اقبالی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سومین مرحله اردوی آماده سازی شنا برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین از روز جمعه ششم اسفند با حضور ابوالفضل نگارستانی، علی محمودخانی، عرفان اسماعیلی، رضا جوادی، سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار در استخر آزادی آغاز می شود و تا ۱۶ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر فدراسیون جانبازان و معلولان شرایط و امکانات خوبی را برای شناگران فراهم کرده و وضعیت رکوردها راضی کننده است.

اقبالی همچنین از اعزام دو شناگر شانس کسب مدال طلا به مسابقات بین المللی ایتالیا خبر داد و گفت: شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی دو شناگر شانس کسب طلا در بازیهای پاراآسیایی چین هستند که برای افزایش امتیازات خود و کسب مجوز حضور در این بازیها، به مسابقات بین المللی ایتالیا اعزام خواهند شد.  

وی همچنین از احتمال اعزام ۶ شناگر به بازیهای پاراآسیایی چین خبر داد و اضافه کرد: با توجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر اعزام نفرات اول تا سوم آسیا به بازیهای پاراآسیایی چین، در حال حاضر استعدادهای خوبی در شنا داریم که شانس کسب مدال نقره دارند و تلاش بر این است که با سرمایه گذاری روی آنها بتوانیم مدال نقره آنها را به طلا تبدیل کنیم و تعداد مدال های طلا خود را در چین افزایش دهیم.

رییس انجمن‌ شنای معلولان یکی از اهداف پیش بینی شده را برگزاری مسابقات بین المللی شنا به میزبانی ایران در سال آینده عنوان کرد و افزود: برای این که بتوانیم تعداد سهمیه های شنا در بازیهای پاراآسیایی چین را افزایش دهیم، سعی داریم اردیبهشت سال آینده میزبان برگزاری مسابقات بین المللی شنا با حضور نماینده IPC باشیم تا ضمن ارزیابی شناگران خود برای حضور در بازیهای پاراآسیایی، با شناگران بیشتری نیز در این دوره حضور پیدا کنیم. 

وی در پایان افزود: در این دوره از بازیها شناگران تحت حمایت بیشتری از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک قرار دارند و شرایط از نظر برگزاری اردوها و تغذیه راضی کننده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۵ ۱۰:۱۶

توی هر کلاس حداقل دونفر یعنی 28 نفر در 14 کلاس باید داشته باشیم. تیم بانوان که نداریم. سه سال تیم تعطیل بوده. بعد اسیایی چین هم سه سال دیگه تعطیل میشه. این شیوه مدیریت نیست آقای عزیز. به 6 نفر میگه زیاد؟ دوره اول که 15 شناگر داشتیم. در بدترین شرایط نفر برتر هر کلاس باید اعزام بشه یعنی 14 نفر در 14 کلاس.