• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400120301911
  • خبرنگار : 71460

خوش بینی آلونسو به شروع فصل جدید فرمول یک

خوش بینی آلونسو به شروع فصل جدید فرمول یک

این راننده ۴۰ ساله سال گذشته به ورزش بازگشت و با همان لباس همیشگی با تیم رنو قرارداد امضا کرد که با آن دو عنوان قهرمانی خود را در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ به دست آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، فرناندو آلونسو قهرمان دو دوره جهان با روحیه ای خوش بینانه وارد فصل جدید فرمول یک می شود، این راننده اسپانیایی امیدوار است که قوانین جدید ۲۰۲۲ بتواند به اندازه کافی تغییر کند تا تیم او را در صف اول مبارزه قرار دهد. این راننده ۴۰ ساله سال گذشته به ورزش بازگشت و با همان لباس همیشگی با تیم انستون قرارداد امضا کرد که با آن دو عنوان قهرمانی خود را در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ به دست آورد.

اما او همیشه به بازنگری قوانین ۲۰۲۲ تاکید کرده است که به عنوان گسترده ترین قوانین در دهه های اخیر معرفی شده است. من نسبت به سال گذشته خوشبین تر هستم، زیرا قوانین جدید به شما این امید را می دهد که همه چیز می تواند تغییر کند و شما  می توانید بهترین عملکرد را داشته باشید.

آلونسو در مراسم رونمایی از تیم خود در پاریس، در پاسخ به این سوال که آیا قوانین جدید می تواند بازی را تغییر دهد، گفت: من به دلیل این مقررات به ورزش بازگشتم. بنابراین یک سال و نیم منتظر این خودروها بودم. قوانین جدید فرمول یک، با طراحی مجدد کامل خودروها، با هدف ارائه مسابقات بهتر است.

تیم فرناندو آلونسو اخیراً بخش فنی خود را تقویت کرده و هفته گذشته اوتمار شافناوئر را به عنوان مدیر تیم خود اعلام کرد که از تیم استون مارتین جذب شده است. 

تیم رنو سال قبل اعلام کرد که با راننده اسپانیایی قرارداد امضا کرده است تا آلونسو در رقابت های جهانی حضور داشته باشد. قرارداد این راننده دو ساله است و می‌تواند تا یک سال بیشتر هم افزایش یابد.  او جانشین دنیل ریکاردو در سال ۲۰۲۱ خواهد شد و هم تیمی استبان اوکان می‌شود.

آلونسو در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ فاتح فرمول یک شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha