• دوشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400120201101
  • خبرنگار : 50490

ظرفیت ایجاد فروشگاه زنجیره‌ای صنایع دستی از سوی کارآفرین بابلسری

ظرفیت ایجاد فروشگاه زنجیره‌ای صنایع دستی از سوی کارآفرین بابلسری

ایسنا/مازندران یک کارآفرین بابلسری معتقد است در صورت حمایت، ظرفیت ایجاد فروشگاه زنجیره‌ای صنایع دستی را در سراسر کشور دارم.

امیرحسین زمانی کارآفرین بابلسری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: برای تمام افراد خانواده و نزدیکان خود و زنان سرپرستی که به من مراجعه کردند اشتغالزایی کردم و این ظرفیت را دارم در صورت حمایت مادی ومعنوی دولت تمام زنان سرپرست خانوار، افراد تحت پوشش کمیته امداد،بهزیستی وجامعه معلولین را تحت پوشش گیرم.

وی افزود: برای کسانی که اشتغالزایی کردم کلاس آموزش رایگان کلیم بافی و فرش دست باف گذاشتم.

این کارآفرین تصریح کرد: مواد اولیه را خودم تهیه و درب منازل به بافندگان تحویل میدهم و دستمزد آنها را نقدا پرداخت می‌کنم چنانچه تمایل داشته باشند برای خود کار کنند من تولیدات آنها را به قیمت مناسب میخرم.

وی با اشاره به اینکه تولیدات وی به تمام استان‌ها ارسال می شود، گفت: در صورت حمایت دولت ظرفیت ایجاد فروشگاه‌های زنجیره ای صنایع دستی را در کشور دارم.

زمانی با اشاره به اینکه صنایع دستی مازندران ظرفیت صادرات دارد، خاطرنشان کرد: صنایع دستی یکی از کالاهایی است که اگر مدیریت صحیح اعمال شود در کشورهای دیگر مخاطبان زیادی دارد. 

این کارآفرین یادآور شد:  اگرمهم ترین دعدغه فعلی کشور بحث اشتغال جوانان است پس چراکارآفرینان ما هیچ گونه حمایتی نمی شوند.

وی صنایع دستی را یکی از بهترین کالای ارزاور کشور برشمرد و گفت:تنها توجه به صنایع دستی و فرش داخلی کشور را از چالش پیش رو نجات می دهد.

زمانی داشتن  نیروی جوان مستعد را بزرگترین سرمایه کشور برشمرد و گفت: چرا از این سرمایه ملی به نحو احسن استفاده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید تمایل به  پشت میز نشینی در کشور جای خود را به تولید و کارافرینی دهد، افزود: تا زمانی که از توان واستعداد داخلی برای رفع مشکلات بهره نبریم اسیر برنامه ریری های بیگانگان خواهیم بود جوانان ما باید بیاموزند که راهکار رفع چالش اقتصادی کارمند و پشت میز نشستن نیست.

زمانی اطهار امیدواری کرد در سایه حمایت دولتمردان از کارآفرینان و بخش خصوصی با اتحاد و همدلی کشوری مستقل و ثروتمندی را به نسل آینده تحویل دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha