• جمعه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400112922121
  • خبرنگار : 50291

امام جمعه موقت ورامین: دشمن با فشارهای اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال دلسردی مردم است

امام جمعه موقت ورامین:
دشمن با فشارهای اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال دلسردی مردم است

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: تمام اقتدار و دستاوردهای نظام در منطقه و جهان و ایران اسلامی در طول ۴ دهه گذشته مرهون قدم‌هایی است که در راه توسعه و پیشرفت برداشته شده و هر کجا ضعف داریم از این اهداف فاصله گرفته‌ایم.

حسین قدوسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: ماه رجب و آمادگی برای ماه شعبان و ماه ضیافت الهی یکی از بزرگ‌ترین فضیلت‌ها برای بندگان است که از هر از هزار ماه افضل بوده تا عظمت نیمه شعبان و شب‌های قدر را درک کنیم.

قدوسی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز، گفت: معظم‌له در فرمایشات‌شان به این حقیقت تأکید کردند که برای رسیدن به هدف تمدن اسلامی، نیازمند توسعه هستیم و قله‌های آن، دستیابی به زیرساخت‌هاست.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران جزو چند قدرت دفاعی برای امنیت منطقه و جهان اسلام است ، این جایگاه در سایه نگاه به دستورالعمل حضرت امیر(ع) و فرماندهی مقتدر جبهه مقاومت و رهبری نظام اسلامی که این مبانی را در دستورکار قرار داده‌اند، به دست آمده است.

وی در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: با وجود مشکلات و گلایه‌هایی که وجود دارد مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و دیدیم که در این راهپیمایی باشکوه حضور پیدا کردند.

خطیب نماز جمعه ورامین درباره دستاوردها و پیشرفت‌های حاصل از انقلاب افزود: تمام اقتدار و دستاوردهای نظام در منطقه و جهان و ایران اسلامی در طول ۴ دهه گذشته مرهون قدم‌هایی است که در راه توسعه و پیشرفت برداشته شده و هر کجا ضعف داریم از این اهداف فاصله گرفته‌ایم.

قدوسی اظهار کرد: دشمن با فشار اقتصادی و دشمنی اقتصادی و رسانه‌ای و تهمت به نهادهای ارزشی از جمله سپاه معظم و سردار شهید سلیمانی سعی می‌کند مردم را دلسرد کند و از حرکت و استمرار انقلاب جلوگیری کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha