• پنجشنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400112821587
  • منبع : نمایندگی همدان

افزایش ۶۰ درصدی پایگاه‌های بسیج شهرستان همدان

افزایش ۶۰ درصدی پایگاه‌های بسیج شهرستان همدان

ایسنا/همدان فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان از افزایش ۶۰ درصدی پایگاه‌های بسیج شهرستان همدان خبر داد.

سرهنگ علی بقایی، پنج‌شنبه ۲۷ بهمن‌ماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان، اظهار کرد: سه سال و ۲۱ روز در این رده فعالیت داشتم که فراز و فرودهایی همراه بود و من فعالیت خود در این رده را با سیل شروع کردم و با امیکرون تمام می‌کنم.

بقایی با اشاره به حواشی تغییر فرمانده سپاه ناحیه همدان، تصریح کرد: صحبت‌هایی در رابطه با این تغییرات زده شد اما سپاه مبرا از این است که فشارهای بیرونی در آن، دخالت داشته باشد و وحدت در شهرستان ما وجود دارد.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنم که خدمت این عزیزان بودیم و سعی کردم در طول مدت خدمتگزاری به صحبت‌هایمان پایبند باشم. مبنای ما بده و بستان نیست و هرجایی کار خیر بود خدمت مدیران و همشهریان بودیم. کسی نمی‌تواند بگوید بسیج با من با حب و بغض رفتار کرد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ما نسبتمان را با آدم‌ها و سازمان‌ها تعریف کردیم، مطرح کرد: در اغتشاشات سال ۹۸ پابه‌پای عزیزان نیروی انتظامی حضور داشتیم و بسیج در ابعاد امنیتی حرف برای گفتن دارد و ما مدیون بسیجیان هستیم.

بقایی ادامه داد: در این سه سال، دو انتخابات را با امنیت، سلامت و تبیین شاخص‌های کاندیدای اصلح گذراندیم و میدان عمل بسیج در سطح شهرستان، وسیع شده و بسیج امروز یک شبکه است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: در این مدت افزایش کمی ۶۰ درصدی حوزه‌های بسیج در شهرستان را داشتیم و الان ۲۶ حوزه داریم که ۱۴ حوزه، مکان ندارد. همه کمک کردند و زمین‌ها را فراهم کردند اما لازم است اقداماتی برای ساخت آن‌ها صورت بگیرد.

سید جواد حسینی، فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان نیز در این مراسم، گفت: توکل به خدا یعنی تفویض کارها به خدا و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت که راهبرد اصلی ما برای ظهور و هدف نهادینه شده ماست، کار جهادی و تلاش و کوشش و مردم‌داری و مردم‌یاری از راهبردهای ما در سپاه و بسیج است.

حسینی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج، مجموعه عظیمی است و همه مدیران و مسئولین اگر یک هم افزایی خوبی داشته باشند، کارهای بزرگی انجام می‌شود تا بتوانیم نتایج خوبی ببینیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha