• چهارشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400112721401
  • منبع : نمایندگی گیلان

طرح های محرومیت زدایی ارتش و سپاه در فومن به بهره برداری رسید

 طرح های محرومیت زدایی ارتش و سپاه در فومن به بهره برداری رسید

ایسنا/گیلان از طرح‌های محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش و سپاه در فومن با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش و مسئولان شهرستانی بهره برداری شد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش در حاشیه بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی و سلامت محور نیروی زمینی ارتش در شهرستان فومن که همزمان با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در استان گیلان انجام شد، از تجهیز درمانگاه تخصصی حضرت ولی عصر(عج) فومن به دستگاه فوق پیشرفته سونوگرافی و دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی خبر داد و اظهار کرد: این تجهیزات از سوی قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش به این درمانگاه اهدا شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از یک واحد مسکن محرومین در فومن توسط سپاه و تحویل آن به یک خانواده، تصریح کرد: لوازم ضروری زندگی اعم از یخچال، بخاری، تلویزیون، اجاق گاز و آبگرمکن از سوی قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش به این خانواده اهدا شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش، با بیان اینکه همواره در کنار مردم تا رفع کامل محرومیت ها هستیم، گفت: ارتش قطعا در ایجاد امنیت در کشور، درست عمل کرده و بخشی از این خدمات نیز در عرصه خدمات اجتماعی به کار گرفته شده است.

رحمانی تصریح کرد: تاکنون طرح‌های آبرسانی و راه سازی، ساخت مسکن محرومین با کمک سپاه، کمک به بهزیستی، تهیه تجهیزات بهداشتی و درمانی و سایر اقدامات به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش به بهره برداری رسیده و یا در حال انجام است.

وی ایجاد انسجام و هم‌افزایی بین نهادها و دستگاه‌های خدمت رسان در راستای محرومیت زدایی را از جمله اهداف ارتش در کشور دانست و گفت: امیدواریم با پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها شاهد اقدامات موثری باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha