• چهارشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400112720742
  • منبع : نمایندگی سمنان

عروج فرمانده سپاه قائم در عملیات مرصاد/ برنامه تشییع و خاکسپاری

عروج فرمانده سپاه قائم در عملیات مرصاد/ برنامه تشییع و خاکسپاری

ایسنا/سمنان پیکر فرمانده تیپ قائم سمنان در آخرین عملیات دوران دفاع مقدس امروز در سمنان تشییع و سپس برای خاکسپاری در جوار مرقد مطهر حضرت معصومه به قم منتقل می‌شود.

"سردار مهدوی نژاد" از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان سرخه و استان سمنان بود.
این فرمانده و رزمنده دوران دفاع مقدس که جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه بود، در عملیات مرصاد فرماندهی تیپ حضرت قائم سمنان را عهده‌دار بود.

مراسم تشییع پیکر مطهر سردار حاج مهدی مهدوی نژاد امروز چهارشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر از معراج شهدا پائین تر از میدان سعدی تا میدان امام(ره) سمنان برگزار می شود و مراسم وداع با پیکر مطهر فردا شب در حسینیه شهدای سرخه انجام می‌شود. مراسم تشییع نیز ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه  ۲۸ بهمن در جوار حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می گردد..

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی عروج آسمانی فرمانده دلاور تیپ ۱۲ قائم(عج) در عملیات مرصاد و پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.در بخشی از این پیام آمده است:

عروج آسمانی و مظلومانه سردار سرافراز مهدی مهدوی نژاد از فرماندهان و  پیشکسوتان جهاد و شهادت را به خانواده معظم ایشان،مردم شهید پروراستان سمنان و آحاد پاسداران سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تسلیت عرض می‌کنم.

 عمر پربرکت و کارنامه درخشان آن سردار بزرگ و دلاور در خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع سلحشورانه از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی طی چهار دهه اخیر که او را بارها مفتخر به مدال جانبازی کرده بود، برای همیشه ماندگار و راهگشای نسل‌های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.

از درگاه خدای کریم و نعیم برای این مجاهد وارسته و سردار  والامقام، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و برای خانواده مکرم و عموم سوگواران گرامی صبر جمیل و اجر جزیل  مسئلت دارم.

عروج فرمانده سپاه قائم در عملیات مرصاد/ زمان برنامه تشییع و خاکسپاری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha