• دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400112519975
  • خبرنگار : 30054

بهترین ردیاب جی‌پی‌اس موجود در بازار را چگونه تهیه کنیم؟

بهترین ردیاب جی‌پی‌اس موجود در بازار را چگونه تهیه کنیم؟

Gps مخفف Global Positioning System است و در فارسی به معنای یک سیستم موقعیت یاب جهانی بوده که کار اصلی آن مشخص کردن موقعیت مکانی یک فرد در کره‌زمین است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام جی پی اس خودرو، ردیاب جی‌پی‌اس برای موقعیت‌یابی و مسیریابی هواپیماها، اتومبیل‌ها و کشتی‌ها و هر فعالیت بیرونی استفاده می‌شود. در جوامع علمی نیز علومی مانند هواشناسی، زمین شناسی و زلزله‌شناسی از ردیاب جی‌پی‌اس خودرو خارجی بهره می‌گیرند.

سیستم‌های مکان‌یابی دیگری نیز وجود دارند ولی ردیاب جی‌پی‌اس تنها سیستمی است که در حال حاضر می‌تواند موقعیت شما را با دقت بالایی بر روی کره زمین و در هر مکان و زمانی مشخص کند. امکانات این سیستم در هر موقعیت آب‌وهوایی و در تمام شبانه‌روز در دسترس است.

بهترین ردیاب جی‌پی‌اس موجود در بازار را چگونه تهیه کنیم؟

مهم‌ترین کاربردهای ردیاب جی‌پی‌اس چیست ؟

مهمترین مزیت‌های استفاده از ردیاب جی‌پی‌اس برای افراد را به صورت مختصر در این قسمت برای شما بیان می‌کنیم.

استفاده از ردیاب جی‌پی‌اس برای محافظت از کودکان

یکی از بدترین کابوس والدین، روبه‌رو شدن فرزندان‌شان با شرایط اضطراری است. آن ها همیشه به دنبال راهی هستند  تا بتوانند امنیت فرزندان خود را در دنیای ناامن حفظ کنند. برای این منظور ردیاب جی‌پی‌اس کودک بسیار مفید است. ردیاب  کودک می‌تواند اطلاعات را به صورت زنده به شما ارائه دهد به عبارت دیگر می‌توانید بفهمید که فرزندتان در هر زمان در کجا قرار دارد.                       

استفاده از ردیاب جی‌پی‌اس در بازگشت سرمایه

با بکارگیری ردیاب در کسب‌وکار در همان ابتدا بازگشت سرمایه را تجربه خواهید کرد. بازگشت سرمایه در واقع سود و ویژگی‌هایی است که به یک سرمایه‌گذار در نتیجه سرمایه‌گذاری که از منابع‌اش داشته است، می‌رسد. برای کاهش هزینه‌ها مدیران می‌توانند از ردیاب برای مدیریت و کنترل کارکنان و نظارت بر زمان‌بندی استفاده کنند.

مشخص بودن زمان روشن و خاموش‌شدن خوردوها و  نظارت بر رانندگان و کارکنان  اطلاعات ویژه‌ای را به مدیران خواهد داد و همچنین یکی از مهمترین دست‌آوردهایی که با بکارگیری ردیاب جی‌پی‌اس بدست خواهد آمد، جلوگیری از استفاده های شخصی از خودروها است. یکی دیگر از کاربردهای ردیاب جی‌پی‌اس در کاهش مسافت‌ها و بهینه‌سازی مسیرهای حرکت در زمان ارسال و توزیع کالا می‌باشد که در کاهش هزینه‌ها به مدیران کمک خواهد کرد.

استفاده از ردیاب جی‌پی‌اس خودرو برای سرویس ماشین اجاره‌ای

یک ایده‌ی خوب برای مسافرت‌ها استفاده از ماشین اجاره‌ای است و دیگر نیاز نیست راه‌ها را با ماشین خود و یا پیاده طی نمایید. افرادی که در این کسب‌وکار اجاره ماشین هستند ممکن است درگیر ریسک و خطراتی در این موضوع شوند با اینکه سرویس‌دهندگان هزینه‌ای را دریافت می‌کنند ولی ممکن است که دچار مشکلاتی شوند که باعث نگرانی آنها شود. ولی چاره کار بسیار آسان است سیستم ردیاب ویژه خودرو و موتورسیکلت این مشکل را حل و نگرانی سرویس‌دهندگان را به صفر می‌رساند. با بکارگیری ردیاب بر روی خودروهای خود از موقعیت مکانی هر خودرو به صورت آنلاین بروی یک نقشه آگاه شوید. با به‌کاربردن ردیاب می‌توانید برای خودروهای خود خطوط مرزی و محدود تعیین نمایید و حتی بر همین پایه اجاره‌بها دریافت نمایید. درصورتی که مشتریان از محدوده فراتر بروند در سامانه به شما آگاهی داده می‌شود.

بهترین ردیاب جی‌پی‌اس موجود در بازار را چگونه تهیه کنیم؟

به‌کاربردن ردیاب جی‌پی‌اس در حمل نقل برای جذب مشتری بیشتر

دستگاه ردیاب بدون شک باعث جذب مشتری و افزایش کیفیت در ارائه خدمات به مشتری می‌شود و همچنین باعث آرامش خاطر مشتریان شما خواهد شد که در آینده بتوانند به شما تکیه کنند. اما چگونه؟ که در ادامه به آن می‌پردازیم. در این موقعیت اگر دارای کسب‌وکار صنعتی هستید مشتریان شما منتظر خواهند ماند تا رانندگان از راه برسند که یکی از اهداف شما این است زمان انتظار را به کمترین اندازه برسانید. بنابراین اگر قصد عملی کردن این هدف را دارید با نصب و پیکربندی دستگاه ردیاب بر روی خودروی کارمندان خود آنها را به بهترین شکل به مقصد راهنمایی نمایید. به این صورت که بهترین راه برای راننده مشخص و راننده زمان زیادی را در ترافیک سپری نخواهد کرد  و مشتری نیز زمان زیادی را منتظر نخواهند ماند. با به‌کارگیری ردیاب می توانید اطلاعات دقیق مانند محل تحویل کالا وضعیت آب‌وهوایی و ترافیکی را به رانندگان خود بدهید.

کاربرد ردیاب جی‌پی‌اس برای شرکت‌های الکترونیکی

با نصب ردیاب جی‌پی‌اس تکنسین ‌های الکتریک دیگر نگران دیر رسیدن به مقصد مورد نظر نخواهند بود چرا که می‌توان ردیاب را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که بهترین راه را برای شما انتخاب کند. نظارت بر توقف بیش از حد یا رانندگی با سرعت بالا می‌تواند بر کاهش مصرف سوخت ماشین‌های سازمان یا شرکت شما کمک کند و همچنین امنیت کارمندان شما را نیز تضمین کند. با استفاده از اطلاعاتی که ردیاب در اختیار رانندگان قرار می‌دهد، می‌توان زمان دقیق رسیدن به محل‌های مورد نظر را به مشتری اعلام کند.

ردیاب جی‌پی‌اس برای حیوانات چه کاربردهایی دارد؟

بهترین ردیاب جی‌پی‌اس موجود در بازار را چگونه تهیه کنیم؟

فناوری جی‌پی‌اس آن‌چنان فراتر رفته است که امروز شاهد دستگاه‌هایی برای ردیابی انواع حیوانات هستیم حتی شاید جالب باشد که از دستگاه ردیاب برای ردیابی سنجاقک و پروانه نیز استفاده شده است تا بتوانند از نسل این پرندگان و حشرات مراقبت کنند و مانع از انقراض حیوانات کمیاب و نادر شوند و حتی مانعی برای کشتار شاخ فیل‌ها و کرگدن‌ها و حیوانات دیگر باشد. در نهایت می‌توان گفت با نصب ردیاب روی خوردرو ، موتورسیکلت، دوچرخه، گوشی موبایل و یا ساعت‌های مچی، فضایی امن‌تر برای خود و اطرافیان خود می‌توان ایجاد کرد.

بهترین امکانات ردیاب جی‌پی‌اس خودرو چیست؟

بهترین امکاناتی را که ردیاب خودرو در اختیار افراد می‌گذارد، شامل موارد زیر است:

•        راهنمایی صوتی در طول رانندگی

•        جستجوی جغرافیایی، مثل نزدیک‌ترین مسیر به پمپ بنزین، یا داروخانه و بیمارستان

•        نشان دادن وضعیت ترافیک یا مسیریابی با توجه به ترافیک

انتهای رپرتاژ آگهی