• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400112217244
  • خبرنگار : 50491

دکتر حشمت الله قنبری:

عزت و عظمت انقلاب اسلامی خاموش شدنی نیست/ مشکلات و گرانی ناشی از مدیریت های غلط بوده است

عزت و عظمت انقلاب اسلامی خاموش شدنی نیست/ مشکلات و گرانی ناشی از مدیریت های غلط بوده است

ایسنا/گلستان استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی و تاریخی در مراسم ویژه کگرامیداشت 22 بهمن در گرگان، گفت: امروز عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران خاموش شدنی نیست و دشمن برای یک لحظه غروب انقلاب اسلامی و کم فروغی ملت ایران را نخواهد دید.

 حشمت‌الله قنبری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و در جمع مردم گرگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرصت خدمت را در اختیار مردم قرار داد تا انسان های شایسته بتوانند ظرفیت های خود را برای اداره کشور بسیج کنند و این کشور را در مسیر توانمندی و شکوفا شدن قرار دهند، در واقع میتوان گفت انقلاب اسلامی یک روح و توان برخاسته از مردم بود که در روزگار ما امامت مرجع تقلید شیعه بزرگ ظهور کرد.


وی افزود: از آنجایی که انقلاب اسلامی روح خود را از اسلام گرفته بود تداوم دهنده راه انبیاء و در تداوم نهضت عاشورا قرار داشت، متاسفانه با وجود یک تمدن چند هزار ساله در سایه پدر و پسری زندگی می کردیم که هیچ کسی در کره زمین نیست که اقرار نکند اینها دست نشانده انگلیس بودند.

استاد دانشگاه با بیان اینکه امام (ره) با انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستاد، گفت: هیچ دوره ای به واسطه وابستگی به نظام سلطه مانند دوران پهلوی در ایران قابل بیان نیست و پیروزی انقلاب اسلامی، وابستگی را از چهره ایران پاکسازی کرد و بعد از چند هزار سال سرنوشت ملت ایران در اختیار خودش قرار گرفت و امروز هیچ کسی را پیدا نمی کنید که در استقلال ملت ایران تردید داشته باشد.

قنبری با بیان اینکه ملت ایران آزادی و استقلال خود را در سایه انقلاب اسلامی بدست آورد و این دستاورد بزرگی بود، تصریح کرد: استکبار جهانی حق حاکمیت ملت ها را به رسمیت نمی شناسد و ارزشی برای حیات و زیست سیاسی کشورها قائل نیست اما در بین کشورهای دنیا امروز ایران نجیب ایستاده و به غرب و شرق وابستگی ندارد و امروز در برابر همه هجمه های استکبار نام ایران تلالو دارد.

پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه آزادی خواسته دوم انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی نیز ما مسلمان بودیم و از شعار اسلام صیانت می کردیم اما مدیریت و سرنوشت کشور یا در سرنوشت یهود و یا در اختیار وهابیت بود که گاهی نزدیک به دو سوم سران کشور را سران یهود تشکیل می داد و انقلاب اسلامی این کشور را از ننگ نجات داد تا بتوانند با آزادگی تصمیم بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه اقداماتی که در طول ۴۳ سال گذشته در انقلاب اسلامی انجام شده قابل دفاع است، متذکر شد: به طور قطع این اقدامات در تراز انقلاب اسلامی نیست چراکه در طول دهه های گذشته هرگاه کار انقلاب را به اهل آن سپردیم موفق بودیم و هر گاه کار کشور به دست کسانی رسید که با انقلاب اسلامی زاویه داشتند آسیب دیدیم.

استاد دانشگاه با بیان اینکه اقتدار انقلابیون صولت نظام سلطه را شکست و انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد، یادآور شد: برخی مشکلات فعلی کشور از جمله گرانی ها به واسطه مدیریت انسان های غیراخلاقی است، امروز عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران خاموش شدنی نیست و دشمن برای یک لحظه غروب انقلاب اسلامی و کم فروغی ملت ایران را نخواهد دید.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha